Raiden410 kirjoitti:No nii mäki pistän nyt sit oman ideani mukaan... Eli siis jos mä tekisin sellasen jarrun mä iskisin ainaki vaan uuden etujarru sylinterin tohon toisen vieree ja sit sen kahvan alempaan kulmaan ku mihin etujarrun on ku ei ainakaan kyykyssä tarvii takajarrua mihinkään ku ajaa asfaltilla ja sit ku keulii nii maholisesti vois nousta seisomaan siihen pyörän kyytii tai sit vaan kurottaa siihen kahvalle nii sit se olis ihan hyvässä asennossa. Poistasin siis poljintakajarrun kokonaan käytöstä ja vaihtasin siihen eteen. (ei ainakaan mun mielestä tarvii sitä jalkajarrua enää mihinkään jos on jo käsitakajarru.) En tiiä sit et mitä katsastuksessa tai poliisi siitä sanoo...
feedom kirjoitti:sweetomatic kirjoitti:
eli joka pyörää erillainen mut tolla periaatteella eli tulee periaatteessa toho takajarrun säiliön tilalle ja esim. nissin jarruissa se adapteri on tollainen ite just teetin tollasen ja huomenna saa tesmata toimiiko
mitä makso muuten ja mistä mitat pölläsit ? :d