skytta2 kirjoitti:vaihteen vaihto menenee kytkimellä automaattisesti, 2 sormea kytkimellä koska se pienikin liike pelaa,ja loput sormet ottaa kahvaan kiinni kun vetää. Oon nähny että moni vetää 1 sormella? tulee varmaan todella kipeäksi.
villee90 kirjoitti:mun mielestä on turha verrata crossilla keulimista mopolla keulimiseen crossis se kytkin kärsii vähä enemmän ja turha sanoa ettei kytkin rasitu ku oon monella nähny ku on kytkinkruunusta irronnu pala
villee90 kirjoitti:mun mielestä on turha verrata crossilla keulimista mopolla keulimiseen crossis se kytkin kärsii vähä enemmän ja turha sanoa ettei kytkin rasitu ku oon monella nähny ku on kytkinkruunusta irronnu pala
Nestekytkin GG:ssä.pelzii kirjoitti:skytta2 kirjoitti:vaihteen vaihto menenee kytkimellä automaattisesti, 2 sormea kytkimellä koska se pienikin liike pelaa,ja loput sormet ottaa kahvaan kiinni kun vetää. Oon nähny että moni vetää 1 sormella? tulee varmaan todella kipeäksi.
Eikä mitään tuu.. Itellä on aina yks sormi kytkmellä. Reeniä reeniä...
njietro kirjoitti:Nestekytkin GG:ssä.pelzii kirjoitti:skytta2 kirjoitti:vaihteen vaihto menenee kytkimellä automaattisesti, 2 sormea kytkimellä koska se pienikin liike pelaa,ja loput sormet ottaa kahvaan kiinni kun vetää. Oon nähny että moni vetää 1 sormella? tulee varmaan todella kipeäksi.
Eikä mitään tuu.. Itellä on aina yks sormi kytkmellä. Reeniä reeniä...
Treenatkaa sormikoukkua.