Jamb0 kirjoitti:Jos toi kawa on niin hyvä kikkailus ni minkä takia myyt
Hyvä pyörä se on, mutta vaihtelun vuoksi vois kokeilla jotain muutakin...
<-|stalker|-> kirjoitti:jes topikin aloittajakin ilmestyy välillä =D
Mites 600 hornetti pelaa keulintakulmas? tarpeeksi hyvät jarrut jne? en muista leffaa missä vetivät 600 hornetil.. sininen valkoset vanteet.. sillä ainakin se hyvin pysy alla mutta tarpeeks kova jätkä ku on niin vetää ihan millä vaan
jacka kerro kerro
<-|stalker|-> kirjoitti:<-|stalker|-> kirjoitti:jes topikin aloittajakin ilmestyy välillä =D
Mites 600 hornetti pelaa keulintakulmas? tarpeeksi hyvät jarrut jne? en muista leffaa missä vetivät 600 hornetil.. sininen valkoset vanteet.. sillä ainakin se hyvin pysy alla mutta tarpeeks kova jätkä ku on niin vetää ihan millä vaan
jacka kerro kerro
Todi.. pääsemme tähän kysymykseen?
Hornet 600?
Bandit 600? sen olen jo kuullut että on vähän liian raskas?
Suikan sv 650?
kwaka Z 750?
Hyvät ja huonot puolet etenkin kikkailuun? ja mitä mieltä yleensä ootta noista pärristä? etenkin kuskien puolelta ne kommentit
No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalleShaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
Jukka85 kirjoitti:No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalleShaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
Jep. Siellä oltiin. Ei onnistunu vielä sillon tuo 180, mutta kyllä se nyt rupee menemään. Tasanen treenialue auttas paljon<-|stalker|-> kirjoitti:Jukka85 kirjoitti:No sanotaanko että suomestakin saa taxfree-pyöriä niin halvalla ettei hirveesti kannata saksaan lähteä. ÄfKakkonen cepari on tähän mennessä toiminu paremmin kun hyvin. Puol'desiä ylimäärästä öljyä koneeseen, supercorsa eturenkaaks ja radalleShaingi kirjoitti:nyt pitäis keksiä joku stunt riding pyörä, mikä ois semmonen näpäkkä muutaman tonnin pyörä ja mistä sitä kannattais lähteä hakemaan ?
onko kannattavaa ostaa saksasta pyörää tähän hommaan jos sitä ei aijo rekisteröidä suomeen eli ei maksa veroja ?
jes jes.. jukka taisit olla kuopios siellä öljysataman suoralla? keulima rauta, r1 tai r6 solo takapenkki, musta pärrä.. "ei oikeen ihan vielä 180 asteinen onnistu" ??
Tessustelija kirjoitti:paljonkos tolle kawasaki z750 on arvioitu paino ajokuosissa? tolla ei taida cirklet taipua monenkaan kädessä?
Jacka kirjoitti:Tessustelija kirjoitti:paljonkos tolle kawasaki z750 on arvioitu paino ajokuosissa? tolla ei taida cirklet taipua monenkaan kädessä?
No eiköhän se ole silti kevyempi kun tuollainen PC-25 rauta mötikkä ja silläkin ympyrät onnistuu...