tommosta jälkeä viimesyksyltä... 2 ruuvvii ja jotain...
jaaani! kirjoitti:tommosta jälkeä viimesyksyltä... 2 ruuvvii ja jotain...
Tixksi kirjoitti:jaaani! kirjoitti:tommosta jälkeä viimesyksyltä... 2 ruuvvii ja jotain...
Sulla o joka kuvassa noi niket tjsp tollaset vähä pitempi vartiset kengät ni tuliko toi kengän läpi vai oliko jotkut toiset kengät vaihteeks jalassa? :O On kyllä karua katteltavaa noi nilkka kuvat :S
moroo123 kirjoitti:Tänää sato aivan saatanasti mutta lähimpähän kuitenkin vähän kikkailemaan vaikka ei siellä nyt ihan hirveesti mitään viittiny tehä. No jonkun aikaa meni ihan ok ja olin just lähtemässä pois paikalliselta bomberisuoralta ja otin siinä jonkun 80-100km/h vauhin ja ihan normaalisti alotin tekemään endoa ja hyvinhän se lähtikin mutta jossain vaiheessa pyörä lähti sivuttain ja en kerenny korjaamaan sitä nii kohtahan sitä oltiin turvallaan jostain 40km/h vauhista mutta se ei vielä riittäny vaan sen pyörän piti tulla suoraan ohjaustanko eellä varpaille. Oon kyllä helvetin onnellinen että laitoin sillon teräskärjelliset turvakengät jalkaan.
ViiHo kirjoitti:moroo123 kirjoitti:Tänää sato aivan saatanasti mutta lähimpähän kuitenkin vähän kikkailemaan vaikka ei siellä nyt ihan hirveesti mitään viittiny tehä. No jonkun aikaa meni ihan ok ja olin just lähtemässä pois paikalliselta bomberisuoralta ja otin siinä jonkun 80-100km/h vauhin ja ihan normaalisti alotin tekemään endoa ja hyvinhän se lähtikin mutta jossain vaiheessa pyörä lähti sivuttain ja en kerenny korjaamaan sitä nii kohtahan sitä oltiin turvallaan jostain 40km/h vauhista mutta se ei vielä riittäny vaan sen pyörän piti tulla suoraan ohjaustanko eellä varpaille. Oon kyllä helvetin onnellinen että laitoin sillon teräskärjelliset turvakengät jalkaan.
Ihan mielenkiinnosta kyselen, et kuinka pitkälle menee sitte endoa kerta noista vauheista vetelet?
Oot muuten harvinaisen oikeessaKiiiski kirjoitti:muutenkin skidi reikäpää kun pitää mennä reenailemaan endoa vesisateeseen