johani kirjoitti:isolla 450-690 1 mukisella nelari motolla tai enskalla. toki jollai dukellaki pystys mut itte mielummi 1 mukisella.
piikkiluokassa 2 tahtisella.
Monta mukii on sitte dukessa jos mielummi yksmukisella ?
Tessustelija kirjoitti:Ei tuo rivi 4:nenkaan ole huono keulia. tasainen veto eikä stunmppaa alhaisilla kierroksilla niinkuin vajaa mukiset etenkin 1 mukiset. Toisaalta tuo kusiainen kärsii joissain määrin huonohkosta alaväännöstä
isoEGO kirjoitti:kananen kirjoitti:Riippuu dukesta.
duket on kaikki yksmukisia ja superduke sitten 2 mukinen...
Juba93 kirjoitti:no omasta kokemuksesta oon vuoden ajanu 2-t pärrällä ja se nous kytkimestä(se oli kylläkii mopo) Mut sitte ostin kinksin edelleenkin mopo mut 4-t sama homma.Ostin kinksii 90cc koneen nii kappas vaa keulii kolmosella kaasusta ku repäsee oikeessa kohassa.Ja nytte mitä oon tutun rossi piikillä (2-t) on paljo vaikeempaa.Ku pitää niitten kierrosten kaa olla nii pirun tarkkana. Tai riippuu sitte iha taidosta ja harjottelu ja tottumus määrästä.
HebaH kirjoitti:mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ??
echo kirjoitti:HebaH kirjoitti:mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ??
1. tollasta pyörää ei oo vielä tullu vastaan
2. kytkimelle keulii niinkuin mopotkin
3. keuliminen on kiinni niistä taidoista, jos osaat keulia mopollasi niin homma hoituu piikillä samaan tapaan