Käsitakajarru

simpelipom
Pyörä:
ISO Ktm exc -08
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
8.10.2005 18:02

ViestiKirjoittanut simpelipom » 23.4.2008 18:06

l#1 kirjoitti:
ilkki kirjoitti:Tarttiko sun sitä nestesäiliön korkkia mitenkään tuunailla että siihen sai ne kierteet tehtyä? ettei tarvinnut vahvistaa tai mitään. kokeilitteko että toimiiko vaikkei sitä tirkistys silmää korvais millään alumiinilla? kyselen kun itellä ktm ja huoneen pöydällä odottaa käsitakajarru asennustaan.

Ei tarvinnut tehdä korkkkiin muuta kuin kierteet.
Täytyy korvata se tirkistys silmä jollain vahvemmalla kamalla,koska se muovi ei kestä tarpeeksi painetta.



onkos jollain kokemusta sitte siitä ettei se kestäis painetta? ku tuleehan sitä painetta myös samallailla ku takajarrua painaa?:D itelläki ois nyt kaikki osat valmiina siihen. sen korkin teetätin toisen samanlaisen jossa valmiina kiereet.
l#1
Paikkakunta:
Turku/Raisio
Liittynyt:
31.1.2005 17:58

ViestiKirjoittanut l#1 » 23.4.2008 19:20

simpelipom kirjoitti:
l#1 kirjoitti:
ilkki kirjoitti:Tarttiko sun sitä nestesäiliön korkkia mitenkään tuunailla että siihen sai ne kierteet tehtyä? ettei tarvinnut vahvistaa tai mitään. kokeilitteko että toimiiko vaikkei sitä tirkistys silmää korvais millään alumiinilla? kyselen kun itellä ktm ja huoneen pöydällä odottaa käsitakajarru asennustaan.

Ei tarvinnut tehdä korkkkiin muuta kuin kierteet.
Täytyy korvata se tirkistys silmä jollain vahvemmalla kamalla,koska se muovi ei kestä tarpeeksi painetta.



onkos jollain kokemusta sitte siitä ettei se kestäis painetta? ku tuleehan sitä painetta myös samallailla ku takajarrua painaa?:D itelläki ois nyt kaikki osat valmiina siihen. sen korkin teetätin toisen samanlaisen jossa valmiina kiereet.

Kokeiltiin mouglin gassussa kestääkö painetta ja se muovisilmä lensi niin kovaa peltikaappia päin,että siihen peltiin tuli kiva klommo,elikkä sitä painetta on siellä järjestelmässä ihan mukavasti.
Avirta91
Liittynyt:
25.9.2007 18:51

ViestiKirjoittanut Avirta91 » 26.4.2008 18:34

Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53

ViestiKirjoittanut kananen » 26.4.2008 20:22

Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 26.4.2008 23:18

kananen kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.


kannattaa laittaa käsitakajarruun lyhyt kahva niin on kivampi käyttää
l#1
Paikkakunta:
Turku/Raisio
Liittynyt:
31.1.2005 17:58

ViestiKirjoittanut l#1 » 26.4.2008 23:31

echo kirjoitti:
kananen kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.


kannattaa laittaa käsitakajarruun lyhyt kahva niin on kivampi käyttää

Mielummin lyhyt kytkinkahva ja pitkä käsijarru.
Maestro
Pyörä:
x4
Paikkakunta:
Noormarkku/Pori
Liittynyt:
17.3.2007 22:40

ViestiKirjoittanut Maestro » 26.4.2008 23:50

l#1 kirjoitti:
echo kirjoitti:
kananen kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Mihis te sen käsitakajarrun sijoittaisitte kun vasekkalla kytkin ja oikealla etujarru?

Kytkinkahvan allahan ne yleensä on.


kannattaa laittaa käsitakajarruun lyhyt kahva niin on kivampi käyttää

Mielummin lyhyt kytkinkahva ja pitkä käsijarru.
Komppaan.

Esim. näin
Kuva
Avirta91
Liittynyt:
25.9.2007 18:51

ViestiKirjoittanut Avirta91 » 27.4.2008 10:08

Toihan on mahtava keksintö! :D
Kiitokset Maestro:lle selventämisestä.
GhostRanger
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
14.5.2007 18:55

ViestiKirjoittanut GhostRanger » 27.4.2008 10:09

ite tykkään lyhyestä jarrukahvasta ja toisinpäinkin olen kokeillut kaverin hussessa
Maestro
Pyörä:
x4
Paikkakunta:
Noormarkku/Pori
Liittynyt:
17.3.2007 22:40

ViestiKirjoittanut Maestro » 27.4.2008 10:35

voihan se niinkinpäin toimiva olla, mutta silloin jarru pitäisi olla ylempi kahva ja sitten kytkin olisi liian alhaalla? Ja voi olla hiukan hankalaa niinpäin että käyttää keskisormella kytkintä ja etusormella jarrua, kenties :D Itse ainakin tykkään omasta järjestelystä, kun on helppo käyttää samaan aikaan asennossa kuin asennossa.
GhostRanger
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
14.5.2007 18:55

ViestiKirjoittanut GhostRanger » 27.4.2008 10:47

makuasia. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä
ilkki
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
23.10.2005 14:12

ViestiKirjoittanut ilkki » 14.5.2008 22:03

Helkkarin hyvä käsitakajarru myynnissä! Tsekatkaa ilmoitus: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=64600
joope66
Liittynyt:
4.5.2008 21:12

ViestiKirjoittanut joope66 » 15.5.2008 13:18

perkele mul on mun mäkiautos semmonen jarru että kyllä lähtee jäällä sladiin perkele se on semmonen tuning ferrari että perkele.perkele se on niin tehokas ku sillä keulii ni käsitakajarrua tarvitaan. ja on mul derbissäkin sellanen nii ja mun kaveri sano et mä oon tosi hyvä niin se anto mulle bomber tarran oon nyt teijän jengissä perkele.
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53

ViestiKirjoittanut kananen » 15.5.2008 14:12

Pääs kii.
jonesbones
Pyörä:
Tulossa joskus isompaa...
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
3.1.2007 22:22

ViestiKirjoittanut jonesbones » 15.5.2008 17:10

homojoope66