-rame- kirjoitti:Ite keulin ja kikkailen tossa meijän pihassa ku siinä on iso nurmikkoalue.
O`rly ? Varmasti hyvä spotti
mbk__x94 kirjoitti:aeroxman kirjoitti:Itse mönkijällä enemmäkseen stunttia/crossia, mutta kavereiden kanssa käytiin joskus mopoaikoina yhen liikuntaopiston isolla asfalttialueella (Haukipudas - Oulusta 20km pohjosee) Ihan jees kun takapihalta lähtee sellanen kunnon monta kilometria oleva crossirata ja talvella pääsee ajeleen jäille suoraan . Mutta niin täällä meilläpäin kyllä paikkoja löytyy aivan helevetisti missä voi harjotella! Monta aivan uskomatonta suoraa mistä kuuluu öisin että lujaa mennää . Vähän tälläistä mettästä tämä alue muutenkin niin ei paljon poliisit tule kuin aniharvoin reissamaan monellekkaa paikalle. Enskesänä ostaa jotain isompaa smotoa niin pääsee harjottelee..
Tervetuloa puttaalle !
Itekki olen putaan poikii ja mopolla käydään kavereiden kans keulimassa sci:llä. Siellä on se pitkä suora nii siinä on hyvä keulia ja sinne ei oo koskaan tullut kytät aukomaan päätä, vaikka kuinka olen vinguttanut kaverin hussea.
Puolkkinen kirjoitti:Pk-seudulla tuo "keskon" suora on hyvä paikka reenailla, koska sen verran syrjässä poliiseilta. Eli tuo hakintie Hakkilassa