-rame- kirjoitti:Ite keulin ja kikkailen tossa meijän pihassa ku siinä on iso nurmikkoalue.
O`rly ? Varmasti hyvä spotti

mbk__x94 kirjoitti:aeroxman kirjoitti:Itse mönkijällä enemmäkseen stunttia/crossia, mutta kavereiden kanssa käytiin joskus mopoaikoina yhen liikuntaopiston isolla asfalttialueella (Haukipudas - Oulusta 20km pohjosee) Ihan jees kun takapihalta lähtee sellanen kunnon monta kilometria oleva crossirata ja talvella pääsee ajeleen jäille suoraan. Mutta niin täällä meilläpäin kyllä paikkoja löytyy aivan helevetisti missä voi harjotella! Monta aivan uskomatonta suoraa mistä kuuluu öisin että lujaa mennää
. Vähän tälläistä mettästä tämä alue muutenkin niin ei paljon poliisit tule kuin aniharvoin reissamaan monellekkaa paikalle. Enskesänä ostaa jotain isompaa smotoa niin pääsee harjottelee..
Tervetuloa puttaalle!
Itekki olen putaan poikii ja mopolla käydään kavereiden kans keulimassa sci:llä. Siellä on se pitkä suora nii siinä on hyvä keulia ja sinne ei oo koskaan tullut kytät aukomaan päätä, vaikka kuinka olen vinguttanut kaverin hussea.
Puolkkinen kirjoitti:Pk-seudulla tuo "keskon" suora on hyvä paikka reenailla, koska sen verran syrjässä poliiseilta. Eli tuo hakintie Hakkilassa