Akrapovic0 kirjoitti:Auttakaas, saan keulan ykkösel, kakkosel ja kolmosel ylös kytkimellä, mutta kun olen vinguttanut kaasun tappiin niin keula tippuu. Eli ongelmana on miten vaihteita vaihdan keuliessa(kulma, kaasu, ym?)
Akrapovic0 kirjoitti:jalkapyörä kirjoitti:opettele vaa. aina se vaa tippuu mut sit joku kaunis päivä huomaat että "Oho sain vaihdettua ja keula pysy ilmassa" kulmaahan pitää olla aikas paljon, riippuen vehkeestä millä keulit. jollai kotarilla saat piettyy suht pienel kulmallakin keulan ilmas kun riittää voima pitämään keulaa ilmassa.
Kotarilla juu... treenaamista se vaan varmaankin vaatii täytyy varmaan tota kulman hakua enempi treenaa, ku saan kytkimel kulman niin käsi lipee kaasulta ja keula tippuu. (tuntuu vaan sille jos siitä antaa viellä kaasuu niin ympäri mennään.....)
Akrapovic0 kirjoitti:täytyy varmaan tota kulman hakua enempi treenaa, ku saan kytkimel kulman niin käsi lipee kaasulta ja keula tippuu. (tuntuu vaan sille jos siitä antaa viellä kaasuu niin ympäri mennään.....)
Messico kirjoitti:Kotarissa on kylläkin piikkiseksi hyvin vääntöä..