kananen kirjoitti:Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.
Relow kirjoitti:kananen kirjoitti:Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.
Dt:tä itsekkin suosittelen,tt-putkella ja pakoaukonsäätimen toimivuudella se jaksaa nostaa suht kevyesti nokkaa (kytkinnäpäytys) eikä kuitenkaa oo ihan mahdoton repijä,että kerkeet mukaan siihen nokan nostoon. Jos taas sitte otetaan joku kotka tms kisaenska ni siinä alkaa olla jo tenkua sen verran,että saat osata jarrun käytön hyvin ettei mee yli joka kerralla.
GhostRanger kirjoitti:mun mielestä gassulla on paljon mukavampi keulia kuin katuhussella kun nousee ilman kytkintäkin hyvin
^joona^ kirjoitti:Noniin. Kyllähän nuila tehoilla ne peruskeulat vetelee ja sillee, et kilpee maahaan ja skriiiiiiiiik ja mopopojat kahtoo kullipystyssä. Mut varsinaisessa stuntridingissä teho ei puhu niinkään . Älkää nyt suuttuko, mut seikka on saletti! .