Yleinen stunt löpinä

Wups
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
14.7.2006 15:54

ViestiKirjoittanut Wups » 6.5.2008 18:19

jep. eihän sitä muuten opi ku reenaamal (;
Tessustelija
Pyörä:
pc25, pv
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
6.6.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Tessustelija » 6.5.2008 21:09

alat sitten painelemaan jarrua kun ei tarvitse vääntää enään kaasua että keula pysyis ilmassa
Myydään: Tzr, minicrossin osia
Myydään yamaha Dt125r piikkirenkaat vanteineen
Niiiko
Paikkakunta:
Rautavaara
Liittynyt:
6.11.2006 20:09
Keuliminen

ViestiKirjoittanut Niiiko » 7.5.2008 14:20

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mikä piikki on paras keulimiseen?? onko 2-t vai 4-t teidän mielestä parempi? :) Vaikka tuskin se siitä merkistä on kiinni että osaako keulia.. x) Joku piikki pitäs ostaa ja tietty sillä pitäs olla yhtä kivaa keuliminen kun mopolla.. Toivottavasti ei oo väärä paikka mistä kyselen tätä..:S
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 7.5.2008 15:37

vaikkei varmaa piikkipuoli nii tylysti vastaus on: 2-t

tosin jos 3km/h vauhista jaksat aina nostaa sillä 10hevosella mitä 4-t piikistä irtoo nii sitte.
kassalla.
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53

ViestiKirjoittanut kananen » 7.5.2008 16:16

Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.
Relow
Paikkakunta:
Vuokatti
Liittynyt:
18.8.2005 16:40

ViestiKirjoittanut Relow » 7.5.2008 16:19

kananen kirjoitti:Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.

Dt:tä itsekkin suosittelen,tt-putkella ja pakoaukonsäätimen toimivuudella se jaksaa nostaa suht kevyesti nokkaa (kytkinnäpäytys) eikä kuitenkaa oo ihan mahdoton repijä,että kerkeet mukaan siihen nokan nostoon. Jos taas sitte otetaan joku kotka tms kisaenska ni siinä alkaa olla jo tenkua sen verran,että saat osata jarrun käytön hyvin ettei mee yli joka kerralla.
--ghostrider--
Liittynyt:
28.6.2005 22:39

ViestiKirjoittanut --ghostrider-- » 26.5.2008 16:14

Relow kirjoitti:
kananen kirjoitti:Dt:llä on ainakin helvetin hyvä kone,vetää hyvin alhaalta ylös asti.

Dt:tä itsekkin suosittelen,tt-putkella ja pakoaukonsäätimen toimivuudella se jaksaa nostaa suht kevyesti nokkaa (kytkinnäpäytys) eikä kuitenkaa oo ihan mahdoton repijä,että kerkeet mukaan siihen nokan nostoon. Jos taas sitte otetaan joku kotka tms kisaenska ni siinä alkaa olla jo tenkua sen verran,että saat osata jarrun käytön hyvin ettei mee yli joka kerralla.

Itselä derbissä on dt:n kone, mutta siinä ei ypvs jostain syystä toimi, niin se on nyt koko ajan auki, eikä alavääntö ole yhtään.
Suzuki Rm 250
GhostRanger
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
14.5.2007 18:55

ViestiKirjoittanut GhostRanger » 26.5.2008 16:24

mun mielestä gassulla on paljon mukavampi keulia kuin katuhussella kun nousee ilman kytkintäkin hyvin
--ghostrider--
Liittynyt:
28.6.2005 22:39

ViestiKirjoittanut --ghostrider-- » 26.5.2008 19:19

GhostRanger kirjoitti:mun mielestä gassulla on paljon mukavampi keulia kuin katuhussella kun nousee ilman kytkintäkin hyvin


Kuinka paljon GG:stä muuten irtoaa tehoa?
Suzuki Rm 250
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 26.5.2008 20:06

Kuinka paljon GG:stä muuten irtoaa tehoa?[/quote]

Takapyörältä noin 30hp.
^joona^
Liittynyt:
5.12.2005 15:20

ViestiKirjoittanut ^joona^ » 26.5.2008 20:54

Noniin. Kyllähän nuila tehoilla ne peruskeulat vetelee ja sillee, et kilpee maahaan ja skriiiiiiiiik ja mopopojat kahtoo kullipystyssä. Mut varsinaisessa stuntridingissä teho ei puhu niinkään ;). Älkää nyt suuttuko, mut seikka on saletti! :D.
--ghostrider--
Liittynyt:
28.6.2005 22:39

ViestiKirjoittanut --ghostrider-- » 26.5.2008 21:09

^joona^ kirjoitti:Noniin. Kyllähän nuila tehoilla ne peruskeulat vetelee ja sillee, et kilpee maahaan ja skriiiiiiiiik ja mopopojat kahtoo kullipystyssä. Mut varsinaisessa stuntridingissä teho ei puhu niinkään ;). Älkää nyt suuttuko, mut seikka on saletti! :D.


No ei me suututa.
Suzuki Rm 250
V-P N
Liittynyt:
26.5.2008 15:12

ViestiKirjoittanut V-P N » 19.6.2008 12:07

Löytyykö webistä videota, jossa mennään rr-pyörällä keula pystyssä radan ympäri? Onnistuuko kisakuskeilta tällainen?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 20.6.2008 3:49

Onnistuu varmaan mutta lievästi saa tuuriaki olla et se keula ei kertaakaan sinne maahan vahingos putoo.
sweetomatic
Liittynyt:
21.8.2005 21:40

ViestiKirjoittanut sweetomatic » 29.6.2008 17:36

onko siihen mitää kikkaa et sais ton ruoskan taitettuu ympyrään ku toinen jalka on satulalla ja toinen tapilla kut ei taitu v^tullakaa :D