Petezyy kirjoitti:Pitäsköhän sitä alkaa kyhäämään käppäriä kotariin
Oon tässä nyt muutaman kuukaden opetellu keulimaan, Mut jarrun käyttö +11 kulmassa ei vieläkään onnistu. 2 kertaa menny jo ympäri sen takia, toisella kerralla 60 vauhdista neloselle vaihtaessa. Osaan vaihtaa vaihteita, keulia painopisteen kohalla ilman jarrua vähän matkaan kaasun kanssa pelaten, jalka taipuu vähän eri suuntiin ym mutta jarrunkäyttö ei vaan taho onnistua. Parikertaa sattunu vahingossa nakkaamaan vähän liikaa kulmaa ja siitä ympäri. Jalka pysyy jarrulla, mutta +11 kulmassa ei tajua vaan refleksistä painaa sitä. Pitäskö sitä alkaa vaan reenaan jarrun käyttöö yhellä vaihteella sittenkun pyörä on taas kunnossa..?
No aluks vissii kannattais jättää noi muut temppuilut sivuun kunnes se jarru alkaa luonnistuu
ei se käppärikää pelasta jos kerran jarru ei luonnistu -> harjottele jarruttamista!
Tolla +11 kulmalla varmaan tarkotat että painopisteen ylitse?
No ei muutaku harjottelet sitä että keulit painopisteessa ja näpäyttelet jarrulla alas?
Jos toi tuntuu tyhmältä niin harjottele että keulit jarrua vasten?
Tai sitten että keulit "pilkkien" kaasua->jarrua->kaasua->jarrua?
Kyllä se jollain keinolla alkaa turtumaan mieleen!
Itse opin laahamalla, jossain vaiheessa vaan rupes harjottelee sitä että jättää sen laahamisen pois ja alkaa keulia ilman laahamista. Tähän asti
lähes aina löytynyt se jarru sieltä missä se onkin
YouTube kanava[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti