Messico kirjoitti:Uskallan väittää että et painanu jarrua. Nimeltä mainitsematon hurja vantaalta joskus piikkisellä hussella heitti 1. vaihteella kilvelle ja keula alas parkkiruudun sisällä.
Itsekin luulin ekoilla ympärimenoilla painaneeni jarrua mutta jälkeenpäin ei mene järkeen miten vedin 2 otteeseen ympäri jos painoin jarrua
Hah, joo olen nähnyt ihan saman kun pari kaveria on jarrua harjoitellessa heittänyt perseelleen että se jarrujalka tosiaan jäi painamatta vaikka toisin väittivätkin, meinaan että olisin kyllä nähnyt jos se jarruvalo olisi edes vilahtanut. Toisinaan taas mietin että miten porukka saa vehkeitään keulittua ympäri (enduro/supermoto)? Ei se jarru todellakaan ole mikään mahdottomuus, pitää vaan luottaa siihen että se keula laskee silloin kun sitä jarrua painetaan. Hommatkaa se luotto jarruun nyppimällä keulaa ylös ja samantien ales vaikka ei tarvisikaan, tuo toimi ainekin minulla. 4v aikana ei ole kertaakaan mennyt ympäri mikään pyörä, naamalteen olen kylläkin heittänyt mutta aivan muista syistä.