Keuliminen ja vaihteen vaihtaminen

Kun keulit ja vaihdat vaihteita..

3513 78%
984 22%
Ääniä yhteensä : 4497
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 13.5.2008 21:26

Ite vaihdan lähes aina kytkimellä livauttaen, koska menee paljo jouheemmin. Joskus taas jos menee poweria nii raakana että nousee keula tasapaino pisteeseen.
Jonimies
Pyörä:
Yamaha YZF-R6 (-06) & Aprilia RS125 (-08)
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
26.4.2007 21:12

ViestiKirjoittanut Jonimies » 1.6.2008 16:25

Siis jos täälä osa vaihtaa raakana ykköselt kakkoselle ni eikö tää vaihelaatikko kiroile vähäsen? :D Luulis niien hajoavan? :D
GhostRanger
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
14.5.2007 18:55

ViestiKirjoittanut GhostRanger » 1.6.2008 17:00

Jonimies kirjoitti:Siis jos täälä osa vaihtaa raakana ykköselt kakkoselle ni eikö tää vaihelaatikko kiroile vähäsen? :D Luulis niien hajoavan? :D


kisalootat kestää :D
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 1.6.2008 17:47

GhostRanger kirjoitti:
Jonimies kirjoitti:Siis jos täälä osa vaihtaa raakana ykköselt kakkoselle ni eikö tää vaihelaatikko kiroile vähäsen? :D Luulis niien hajoavan? :D


kisalootat kestää :D


Ei sun espanjalainen =D
kassalla.
Jonimies
Pyörä:
Yamaha YZF-R6 (-06) & Aprilia RS125 (-08)
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
26.4.2007 21:12

ViestiKirjoittanut Jonimies » 7.6.2008 2:57

Pitänee toki paikkansa, mutta vaikka onkin espanjalainen saanen huomauttaa siinä olevan yamahan kone :D
tomi94
Paikkakunta:
janakkala
Liittynyt:
22.3.2008 11:03

ViestiKirjoittanut tomi94 » 10.6.2008 12:29

se on se ja se sama vaihtaako kytkimellä vai raakana
jos haluu pitää laatikon paremmas kunnos nii ehkäpä sillön kannataa vaihtaa kytkimellä
aijai nyt sattu tomii leukaa
Moubabone
Pyörä:
?!
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.5.2005 20:51

ViestiKirjoittanut Moubabone » 10.6.2008 12:37

Kytkimen kanssa menee huomattavasti tasasemmin, onhan se tietysti vaikeeta painaa pieneks hetkeks kytkintä ja sit taas pois ja Wrumm! :D
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 10.6.2008 17:35

Moubabone kirjoitti:Kytkimen kanssa menee huomattavasti tasasemmin, onhan se tietysti vaikeeta painaa pieneks hetkeks kytkintä ja sit taas pois ja Wrumm! :D


Heleppoo sanoo sil maguran nestekytkimel ja 1sormen kahvalla :)
kassalla.
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 10.6.2008 17:48

ihan yhtä helppoo vaijerikytkimillä.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
mika__
Paikkakunta:
kirkkonummi
Liittynyt:
28.6.2006 10:44

ViestiKirjoittanut mika__ » 10.6.2008 20:28

ainakin omalla nelarilla on paras vaihtaa ihan kytkimellä loivassa alamäessä, ylämäessä on vaikeampaa.
"Keuliminen ilman
takajarrua
on kuin harrastaisi
suojaamatonta seksiä, kun
mennään tietyn pisteen
yli,
niin paluuta ei enää ole"
Relow
Paikkakunta:
Vuokatti
Liittynyt:
18.8.2005 16:40

ViestiKirjoittanut Relow » 11.6.2008 20:36

mika__ kirjoitti:ainakin omalla nelarilla on paras vaihtaa ihan kytkimellä loivassa alamäessä, ylämäessä on vaikeampaa.
soot liian hidas vaa.. ei sitä tartte ku näpäyttää,ajotus on kaiken aa ja oo. treeniä vaa lisää ni se alkaa löytyy.
Relow
Paikkakunta:
Vuokatti
Liittynyt:
18.8.2005 16:40

ViestiKirjoittanut Relow » 11.6.2008 20:39

Jonimies kirjoitti:Pitänee toki paikkansa, mutta vaikka onkin espanjalainen saanen huomauttaa siinä olevan yamahan kone :D
poijjat tais puhua tuosta koustrankerin gaassenista. Tai sitte oon muuten vaa evo.
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 11.6.2008 22:55

Tosin jos kerta oliski nii helppoo, mutta vaikuttaako laatikolle mitää jos vaa löysää hetkeksi kaasua?, tunnen monia jotka tollee keulii eikä mitää oo ollu vikoja laatikon suhtee.

Raakana siis
kassalla.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 11.6.2008 23:22

Ei se siitä rikki mee. Saatta se hieman kärsiä.
feedom
Liittynyt:
7.5.2007 18:10

ViestiKirjoittanut feedom » 12.6.2008 16:53

itekkin harjotellu nytten, pikku probleema vaan kun ei uskalla nostaa tarpeeks että se pysyis pystys, kun hyvin pienistä vauheista joutuu nostaa ykkösellä niin nousee melko äkäseen.. sitkun kerkiin vaihtaa 2 niin laskee aina. jotain vinkkejä? jarrun käyttöö pitää reenata viel, tänäänki oli käydä hassusti :D vaikka se jalka siel jarrul on niin eka refu on aina laskee se kaasu pois :(