paras pyörä stunt ridingiin?

Tomppaaa
Pyörä:
ei oo
Paikkakunta:
emmä kerro
Liittynyt:
22.12.2006 19:05

ViestiKirjoittanut Tomppaaa » 11.8.2009 19:12

Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta
OSTAKAA KTM ORKKIS ÄNKKÄ http://www.motot.net/talli/osat/id4995
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 12.8.2009 2:33

Mulle ainaki ollu ihan sama kummalla pyörii.
Visukinttu
Pyörä:
eijjole
Paikkakunta:
espåå
Liittynyt:
22.9.2008 1:37

ViestiKirjoittanut Visukinttu » 12.8.2009 3:02

Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta

Mut jos vertaa hussen kisapeleihin niin eihän niissä suurta eroa. Toki näis katuvessois on huonompi alusta ja olemattomat alaväännöt(sms125) :nörtti:

Loppujen lopuks se on vaa kuskista kiinnE
Tomppaaa
Pyörä:
ei oo
Paikkakunta:
emmä kerro
Liittynyt:
22.12.2006 19:05

ViestiKirjoittanut Tomppaaa » 12.8.2009 16:55

Visukinttu kirjoitti:
Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta

Mut jos vertaa hussen kisapeleihin niin eihän niissä suurta eroa. Toki näis katuvessois on huonompi alusta ja olemattomat alaväännöt(sms125) :nörtti:

Loppujen lopuks se on vaa kuskista kiinnE

totta ei se pyörästä oo kiinni vaan kuskista
OSTAKAA KTM ORKKIS ÄNKKÄ http://www.motot.net/talli/osat/id4995
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 25.8.2009 15:47

hommatkaa honda
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
jlssi
Liittynyt:
24.10.2007 21:30

ViestiKirjoittanut jlssi » 25.8.2009 16:06

kopebe kirjoitti:hommatkaa honda

homot ajaa hondalla, no ei vais :D f4i! ;)
http://www.vimeo.com/7071971
Jamesi
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
20.10.2005 22:55

ViestiKirjoittanut Jamesi » 1.9.2009 17:39

Ostakaa mult F4i. Ei oo kallis
Opel Kadett C
jlssi
Liittynyt:
24.10.2007 21:30

ViestiKirjoittanut jlssi » 1.9.2009 18:35

Jamesi kirjoitti:Ostakaa mult F4i. Ei oo kallis

meinaakko lopettaa stunttauksen, vai laittaa toisen pyörän?
http://www.vimeo.com/7071971
Jamesi
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
20.10.2005 22:55

ViestiKirjoittanut Jamesi » 3.9.2009 15:59

jlssi kirjoitti:
Jamesi kirjoitti:Ostakaa mult F4i. Ei oo kallis

meinaakko lopettaa stunttauksen, vai laittaa toisen pyörän?


En tiedä, mut toistaseks ainaki lopetan.
Opel Kadett C
-w-h-
Pyörä:
Yamaha xt
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
6.2.2008 13:34

ViestiKirjoittanut -w-h- » 16.10.2009 22:39

Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta


tässä teille fakta, hussen runko on muodoltaan sellanen että circlet taittuuu todella nihkeästi ja kovalla työllä, kotkalla ei tarvi ku vähän kallistaa niin circlet pyörii, hussella reenannu pirusti koska sellaisen omistan ja kaverin kotkalla kokeillu nii kylllä eron huomaa! HUOMATTAVA ERO
Nu Ska vi Kewl
Juho-
Pyörä:
ktm, derbi
Paikkakunta:
Kaustinen
Liittynyt:
12.7.2006 17:13

ViestiKirjoittanut Juho- » 16.10.2009 23:11

Millä tavalla se runko on huono ympyröiden pyörittelyyn?
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 16.10.2009 23:53

Ite en oo muilla koittanu ympyrää ku kotarilla, mutta sillä alkaa pyöriin suunnillee paikallaan ja vaihti loppuu ja pääsen korkeintaan 1½kierrosta.
Tessustelija
Pyörä:
pc25, pv
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
6.6.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Tessustelija » 17.10.2009 11:06

BerZ kirjoitti:Ite en oo muilla koittanu ympyrää ku kotarilla, mutta sillä alkaa pyöriin suunnillee paikallaan ja vaihti loppuu ja pääsen korkeintaan 1½kierrosta.

Sulla on vaan liian paljon kulmaa
Myydään: Tzr, minicrossin osia
Myydään yamaha Dt125r piikkirenkaat vanteineen
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 17.10.2009 11:16

-w-h- kirjoitti:
Tomppaaa kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:ei kai se kotari ole merkittävästi parempi kikkailla kuin joku husqu. Rakeenteellisia ja toiminnallisia eroja on hyvin vähän. Esim. husqun motolla ja kotarin motolla ympyröiden keuliminen on aivan samaa paskaa eri paketissa. En ole omistanut kumpaakaan, mutta ajanut olen.

kyllä sen kotkan saa paljon helpommin ylös ja pidettyy siel alaväännön ansiosta


tässä teille fakta, hussen runko on muodoltaan sellanen että circlet taittuuu todella nihkeästi ja kovalla työllä, kotkalla ei tarvi ku vähän kallistaa niin circlet pyörii, hussella reenannu pirusti koska sellaisen omistan ja kaverin kotkalla kokeillu nii kylllä eron huomaa! HUOMATTAVA ERO


höpöhöpö juttuja.
_TsX_
Pyörä:
F4i stunt / 2012 käytössä Ducati Hypermotard 796
Paikkakunta:
SALO
Liittynyt:
29.10.2006 12:05

ViestiKirjoittanut _TsX_ » 17.10.2009 12:50

no onhan pyörissä nyt pieniä eroja. mutta sitten yksi mikä tekee tuhoa ja paljon on huono rengas. pilalle poltettu tai muutenvaan PASKA rengas vaikeuttaa ympyröiden keulimista todella paljon tai estää koko homman. rungon syyksi en laittas niinkään paljon.