Yleinen stunt löpinä

jonesbones
Pyörä:
Tulossa joskus isompaa...
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
3.1.2007 22:22

ViestiKirjoittanut jonesbones » 3.7.2008 0:38

kananen kirjoitti:
ralliraita kirjoitti:Eiköhä tää ''stunt-löpinä'' ollu alunperin niille jotka vetää tuolla sillä pckaksvitosella jotai spreadereitä eikä millekkää katukevarirällääjille jotka on just 16vuotta täyttäny, ja tulee tänne kertoo kuinka exc nostaa nelosella kaasusta ku nojaa taakse päin.

Tosin satapiikkihän on luokiteltu jo moottoripyöräksi, ei mulla muuta jatkakaa.

Eikö se ole aivan se ja sama keuliiko circlee 125exc:llä vai 450exc?


EI
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 3.7.2008 16:06

Ei varmasti puhuttu mistää isommista kotareista, kyse olikin siitä mitä mikaeli joskus sano että ei näytä nii stuntridinkiltä kun ei oo jotai faitattuu kyykkyy tai katteellista alla.

toki smotolla vetämine on myös stunttailuu, turha täst on jauhaa ite oon pyörätön homo.
kassalla.
rändöm
Liittynyt:
3.7.2008 23:54

ViestiKirjoittanut rändöm » 5.7.2008 0:49

Mite kannattais alottaa keuliminen? Ite reenasin ni ykkösel sai nousee kytkimel aina välillä sillee ylös. Et onko jotain vinkkejä ? Kakkosel en oo pahemmin kokeillu mut ei se ainakaa helposti noussut.. Valaiskaa miten kannattaa aloittaa.
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 5.7.2008 18:50

nostat ykkösellä ja vaihdat kakkoselle
^joona^
Liittynyt:
5.12.2005 15:20

ViestiKirjoittanut ^joona^ » 7.7.2008 11:42

käyppäs rändöm mopo puolella kyselemässä. Sielä varmaan vastaillaan innokkaammin.
Kyllähän se asia näin on, että kyllä se katteellisella kyykyllä se vetäminen on vaan näteintä :P.
rändöm
Liittynyt:
3.7.2008 23:54

ViestiKirjoittanut rändöm » 7.7.2008 23:37

^joona^ kirjoitti:käyppäs rändöm mopo puolella kyselemässä. Sielä varmaan vastaillaan innokkaammin.
Kyllähän se asia näin on, että kyllä se katteellisella kyykyllä se vetäminen on vaan näteintä :P.

Sää kuule voit olla hiljaa kun et tiedä edes mikä pyörä mulla on. Että menes sinä nyt sinne mopopuolelle. Ja eiköhän nämä topicit kysymistä varten ole tehty ? Mielestäni kysymys oli asiallinen ja sain siihen jo vastauksen joten miks et pidä turpaas kiinni ?
Bete^
Pyörä:
Bmw G650 Xmoto
Paikkakunta:
Area51
Liittynyt:
20.10.2005 1:52

ViestiKirjoittanut Bete^ » 8.7.2008 1:43

rändöm kirjoitti:
^joona^ kirjoitti:käyppäs rändöm mopo puolella kyselemässä. Sielä varmaan vastaillaan innokkaammin.
Kyllähän se asia näin on, että kyllä se katteellisella kyykyllä se vetäminen on vaan näteintä :P.

Sää kuule voit olla hiljaa kun et tiedä edes mikä pyörä mulla on. Että menes sinä nyt sinne mopopuolelle. Ja eiköhän nämä topicit kysymistä varten ole tehty ? Mielestäni kysymys oli asiallinen ja sain siihen jo vastauksen joten miks et pidä turpaas kiinni ?

voi itQ.

Keuliminen kannattaa alottaa iha vaa harjottelemalla jarru ekana. säästyy polvet ja takalipat. :D Eli iha normisti nostat keulan ylös ja lasket jarrulla alas, sit testailet missä on se oikee kulma, ettei keula heti laske. Aina vähentää jarrua ja yrittää päästä pidemmälle, sitku jarru hallussa ni vaihtaa isompaa pykälää yms. Pitää vaa jaksaa treenata, kyl se siitä alkaa luonnistumaan. :)
<<<<------galleria päivitetty! 24.7.09 Linkki.
mikaan
Liittynyt:
5.7.2006 21:52

ViestiKirjoittanut mikaan » 8.7.2008 22:54

tänään ku olin pitkästä aikaa oikeen kewlimassa ni pääsin vajaa 2kierrosta circlee piänellä treenillä :D
ja ottihan se kilpikin asfalttiin pitkästä aikaa :| kun on pienet traunat viel ympärikeulimisesta :roll:
zeby
Pyörä:
CRF 450
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
6.6.2008 15:11

ViestiKirjoittanut zeby » 28.7.2008 13:06

tuli täs huomattua että kaasarista tulee mehut pihalle kun keulii , mitä ootte tehny sen estämiseks ? tukkinu ylivuotoletkun? jäi reenit lyhyeen :|
Juho-
Pyörä:
ktm, derbi
Paikkakunta:
Kaustinen
Liittynyt:
12.7.2006 17:13

ViestiKirjoittanut Juho- » 29.7.2008 12:18

Ylivutoletkuun tuossa tapauksessa voisi laittaa kiinni esim. jonkun säiliön niin aina voisi kaataa bensat takaisin tankkiin.
Hariz
Pyörä:
Stunt F4i, PV
Paikkakunta:
Kuusamon Diktaattorinenhallitus
Liittynyt:
2.2.2005 18:56

ViestiKirjoittanut Hariz » 29.7.2008 16:03

Ekan kesän ku dt:llä kikkailin ni annoin bensan vuotaa vaan, nytte oon kääntäny letkun niin että se sojottaa ilmaan kun keulii ja ei vuoda yhtään bensaa.
zeby
Pyörä:
CRF 450
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
6.6.2008 15:11

ViestiKirjoittanut zeby » 30.7.2008 22:19

Hariz kirjoitti:Ekan kesän ku dt:llä kikkailin ni annoin bensan vuotaa vaan, nytte oon kääntäny letkun niin että se sojottaa ilmaan kun keulii ja ei vuoda yhtään bensaa.


täytyypi kokeilla ;)
KalaFIN
Pyörä:
Honda CBR 125R -08
Paikkakunta:
Jns
Liittynyt:
26.10.2007 20:09

ViestiKirjoittanut KalaFIN » 31.7.2008 23:00

Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 1.8.2008 10:46

KalaFIN kirjoitti:Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?


2hv manki keulii hyvin, ei se teho, vaan se taito

endo laskee pehmeesti kun vastutat jarrulla perää laskiessa
Archi
Pyörä:
636
Liittynyt:
21.7.2006 21:06

ViestiKirjoittanut Archi » 1.8.2008 12:02

echo kirjoitti:
KalaFIN kirjoitti:Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?


2hv manki keulii hyvin, ei se teho, vaan se taito

endo laskee pehmeesti kun vastutat jarrulla perää laskiessa

Aloittelijalla ei varmaan hirveesti tota taitoa löydy. Noista isoista motzkareista niin suht helposti nousee noil 2-tahti katupiikeil, tai mä ainakin nostan suht helposti vaikka oon/olin ihan evo.