olin taas reenaamassa. nyt siis reeniä takana jo about 2tuntia
tulos: opin vaihtaan kytkimen kanssa vaihteet 1-4 ilmassa. eka ajatus kytkimen kanssa tuntu vaikealta/mahdottomalta ja kokeilin sitä yhden sormen taktiikkaa. piti muutaman kerran jälkeen ihmetellä ja todeta, että sehän toimii!
mutta ongelmana on edelleen se kulma. pari kertaa tuntu, että nyt on "hyvä" kulma. mutta samaan aikaan joku vaisto haluu irrottaa kaasun että kulma pienenee. jarrulla en saanu muuta aikaan kun erittäin nopeen keulan laskun ja munien kolahduksen tankkiin
miten jarrua on paras alkaa reenaan? periaatteessahan pitäs eka nostaa kulma "yli" ja sitten taas jarrulla palauttaa. ja taas yli ja paulauttaa... <---eikö näin?
keulitteko muuten kaasua pumppaamalla vai tasakaasulla ja jotenkin sitten jarrulla kikkailemalla?
tulipas nyt paljon tekstiä, mut ei se haittaa. oon innoissani kun kotka lentää yhellä renkaalla jo yli oman mittansa