paras pyörä stunt ridingiin?

Latexiit
Pyörä:
CBR600 F2
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
20.9.2006 16:52

ViestiKirjoittanut Latexiit » 17.10.2009 12:57

ja myös rengaspaineet vaikuttaa Paljon
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 17.10.2009 14:45

Paljo pitäis olla sit ympyröissä ilmaa?
_TsX_
Pyörä:
F4i stunt / 2012 käytössä Ducati Hypermotard 796
Paikkakunta:
SALO
Liittynyt:
29.10.2006 12:05

ViestiKirjoittanut _TsX_ » 17.10.2009 14:59

kokeilemalla ite ainakin olen paineet hakenu kohdilleen. normi paineista alat pudottamaan pikkusen kerrallaan niin et tuntuu hyvältä.
hitaasti suoraan keulittaessa alhasemmat paineet ainakin helpottaa.
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 17.10.2009 15:05

Mulla on aika alhaset paineet. Keväällä pistin 1,5bar. Sillä on suoraan keuliminen ja kulmat onnistunu hyvin heittelehtimättä.
Latexiit
Pyörä:
CBR600 F2
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
20.9.2006 16:52

ViestiKirjoittanut Latexiit » 17.10.2009 17:37

ittellä on tällähetkellä 1bar takana, mutta riippuu kyllä renkaasta aika paljon mitkä on hyvät paineet
bomber112
Liittynyt:
2.10.2009 22:13
aivan

ViestiKirjoittanut bomber112 » 9.12.2009 16:00

jep rengas paineet ja renkaan merkki ja miten rengas on kulunut esim.poltettu loppuun . vaikuttavat keulintaan ja keulingassa tehtyihin temppuihin.( mun mielestä pitää itte testata et mikä on sulle se paras paine,merkki,kuluvuus. eikä kysyllä täällä) :)
siwa
Paikkakunta:
HAL$$$$$$$$$iLA
Liittynyt:
10.10.2007 16:34

ViestiKirjoittanut siwa » 9.12.2009 17:53

jaahas sulla varmaan kokemusta=DDDD se o normikeulassa iha sama mikä siellä alla pyörii kuha o musta ja pyöree=DD sirklessä sitte vähä eri juttu
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 9.12.2009 18:08

Kulman keulimisessa vaikuttaa paineet ihan vitusti. Jos on liikaa nii lähtee heittelehtii puolelta toiselle.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 9.12.2009 18:13

Circlessä huomannu sen että kun on painetta "paljon" pyörii tiuhempaa helpommin, toisaalta sillon myös tuuppaa heittää kehästä nopeasti pois, sitten kun vähensin paineita pyöri paljon tasaisemmin ja rauhallisemmin, mutta isompaa kehää... Muistaakseni käytin 1.3 bar paineita?? 18/21 "katu"renkailla siis.
Samoin 180 endo tuuppaa menemään vituiksi jos on "vähän" liikaa painetta.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
bomber112
Liittynyt:
2.10.2009 22:13

ViestiKirjoittanut bomber112 » 9.12.2009 18:53

siwa kirjoitti:jaahas sulla varmaan kokemusta=DDDD se o normikeulassa iha sama mikä siellä alla pyörii kuha o musta ja pyöree=DD sirklessä sitte vähä eri juttu


niin mut tos luki et ku tekee temppuja.normi keula on eri asia.
(onhan se kuskistaki aika paljon kii) :D
siwa
Paikkakunta:
HAL$$$$$$$$$iLA
Liittynyt:
10.10.2007 16:34

ViestiKirjoittanut siwa » 9.12.2009 19:22

no ainaski itellä nii kaua ku keulitaan suoraan ja tehää jtn nii niillä paineilla ei ole väliä =)!
bomber112
Liittynyt:
2.10.2009 22:13

ViestiKirjoittanut bomber112 » 9.12.2009 19:44

joko asia on näin tai sitten sä oot niin hyvä kuski :D
siwa
Paikkakunta:
HAL$$$$$$$$$iLA
Liittynyt:
10.10.2007 16:34

ViestiKirjoittanut siwa » 9.12.2009 23:17

veikkaan ensinmäistä
-Ola-
Pyörä:
wr450f
Liittynyt:
4.10.2006 23:37

ViestiKirjoittanut -Ola- » 10.12.2009 21:30

http://www.nettimoto.com/honda/cbr/868388
-Tuksu-
Pyörä:
Pari mankia ja 600 CBR pc25
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.12.2007 0:34

ViestiKirjoittanut -Tuksu- » 13.12.2009 17:54

nyt on viimeinkin ilo liittyä tähän topicciin luvan kanssa :) tuli viimeviikon lauantaina haettua ulvilasta -91 pc-25 600f cebari :P ei mikään kaunis laite noiden katteidensa kanssa ja nurkassa ne jo onneksi onkin :D stunttijalostus ei vielä pitkällä sillä olen vähän faktaa vailla esim tarviiko tuo pckaksvitonen ölynkierron modauksia vai riittääkö yliannostus?