Toumas kirjoitti:Tätä se on alussa
kunnes sen pikku hiljaa oppii... reimari oliko tarkotus vetää tasapainopisteen yli ja jarrua vai mitenkä koitit totutella jarrun käyttöä?
no tätä siinä vähän ajettiin takaa
mutta eihän se nyt ihan putkeen menny
toi saatanan mopo vastaa siihen kaasuun niin hätäsesti, että eka oli kulmaa liian vähän ja seuraava käsitys olikin se kun perse kyntää asfalttia ja mopo keulii ilman kuskia
ei ollu jarru-jalka ihan ajan tasalla toiminnassa. taidan vaan tehä silleen et nostan sen keulan "yli" 1-vaihteella ja sitten laitan kytkimen pohjaan ja palautan jarrulla. se on niin kriittinen kohta kun just on se "oikee" kulma. vähänkin hipasee kaasuun ja kun sitä jarrua ei vielä hallitse, niin taas kerätään varusteita. nyt on selässä ja perseessä siteet ja jotain desinfioita geeliä pitää tunkee visvasiin haavoihin 2 kertaa päivässä. voi voi voi... tää on tätä motorsporttia
edit: niin ja tosiaan kokemusta keulimisesta ei nyt kauheesti oo. pyörällä osaan keulia jarrua vasten. joskus mökillä oli joku tunturi tiger puch, mutta sillä nyt ei paljo jarrua vasten keulittu, kun ei ollu koko saatanan jarrua. aprilia rx oli joskus,mut se ois tarvinnu jonkun lyijypainon peräkonttiin jos ois halunnu keulia (<---lue:en siis osannu). mut tosiaan tää 450 on sit eka millä tätä asiaa "kunnolla" oon koittanu reenata