reimari kirjoitti:pystykkö nyt vetään powerkaulaa ilman jarrua miten pitkään tahansa? ongelmana vaan se, että jos jarrua ei osaa käyttää, niin keuliessa se nopeus vaan kokoajan kasvaa.
kananen kirjoitti:Musta vähän tuntuu että tää isoEGO ei ole ikinä keulinu millään.Ei mulla ainakaan riittäs pokka alkaa vetää kulmaa pelkällä moottorijarrulla ilman jalkajarrua.
reimari kirjoitti:hehe, että sellasta. itteltä ei ainakaan onnistu vauhdin himmaaminen ilman jarrua. täytyy opetella vaan sitä jarrua käyttään...
reimari kirjoitti:ite kokeilin just tolleen 1 vaihteella kaulia "yli" ja sit jarrulla takas. siinä se liike on vaan niin pirun äkänen, että löysin itteni istumasta asfaltilla ja pyörän lähimmästä katuojasta. oon nyt silleen kokeillu, että 2 vaihteella otan kulmaa ja sit siitä jarrutan. siinä se liike ei oo niin äkänen ja helpommin hallittavissa. (tämä siis mun mielipiteeni) vauhtiahan siinä tietenkin tulee enemmän, mutta tuntuu helpommalta kun se meno ei oo sellasta nykimistä...
reimari kirjoitti:ite kokeilin just tolleen 1 vaihteella kaulia "yli" ja sit jarrulla takas. siinä se liike on vaan niin pirun äkänen, että löysin itteni istumasta asfaltilla ja pyörän lähimmästä katuojasta. oon nyt silleen kokeillu, että 2 vaihteella otan kulmaa ja sit siitä jarrutan. siinä se liike ei oo niin äkänen ja helpommin hallittavissa. (tämä siis mun mielipiteeni) vauhtiahan siinä tietenkin tulee enemmän, mutta tuntuu helpommalta kun se meno ei oo sellasta nykimistä...
<The Stig> kirjoitti:reimari kirjoitti:ite kokeilin just tolleen 1 vaihteella kaulia "yli" ja sit jarrulla takas. siinä se liike on vaan niin pirun äkänen, että löysin itteni istumasta asfaltilla ja pyörän lähimmästä katuojasta. oon nyt silleen kokeillu, että 2 vaihteella otan kulmaa ja sit siitä jarrutan. siinä se liike ei oo niin äkänen ja helpommin hallittavissa. (tämä siis mun mielipiteeni) vauhtiahan siinä tietenkin tulee enemmän, mutta tuntuu helpommalta kun se meno ei oo sellasta nykimistä...
ymmärsinkö oikein että vedit taas ympäri? =D monesko kerta oli jo..?? on se kotari vaan äkänen vehje