Terve, vinkkejä mite tuota ciklee ryhtyä reenaamaan? Olen oppinnut jo todella hiljaa keulimisen, jonka luulen auttavan sitten tuossa sirklen opettelussa. Mulla se rupee taipumaan, mutta sitte lopulta paino siirtyy oikealle (eli väärälle puolelle) ja keula tippuu, onko tässä jotai hyviä vinkkejä vai pitääkö sitä painoo vaa saada sinne vasemmalle enemmä?
Käännä tankoa aina vastakkaiseen suuntaan kun ympyröitä pyörität, eli jos vedät ympyröitä vastapäivään niin tankoa oikealle ja toisinpäin. Kulmaa lisäämällä saa myös taittumaan paremmin ja vauhdin alhaisemmaks.
Okei kiitos näistä! tangon kyllä jo tiesinkin, mutta tuo iso kulma pitää kokeilla. Onkohan tälläsellä helpompi alotella toine jalka maassa vai mitenkä sie alottelit hussella vai oliko siulla etes hussee, ei muista varmaks
Ei siihen tangon kääntelemiseen kannata keskittyä. Jos heittää tangon ihan täysin oikeallepäin, joutuu ottamaan enemmän kallistumaa vasemmalle päin. Itse mieluummin vetäisin tanko mahdollisimman suorana, tai hieman vastakkaiseen suuntaan. Tärkeämpänä pitäisin tuota että ottaa enemmän kulmaa, ja myös pitää sen siellä, muuten se just heittää sen sinne toiselle puolelle.
Joo mulla oli just se ongelma että heitti sinne väärälle puolelle, no pitää kokeilla kummallakin tapaa ja kahtoo ja kokeilla mite se lähtee luonnistumaan siitä. Kaatumista ei jokatapauksessa voida välttää tuli onneks eile rekennettuu kunno kaatumasuojat
Enemmän vauhtia ja koittaa saada sen pidettyä justjajust siinä kilvellä. Varmaan kohtuu jäykkä kilventelinekkin auttaa ja se että kilpi ei taitu vaan se teline joustaa. Tuossa oma "ennätys" http://www.youtube.com/watch?v=U0_ZXIfwADs
on se vaan jännä, keulan kyllä saapi ylös mutta kun se on siellä ylhäällä niin tulee ns. refleksistä hyppy keulaan, että keula laskis alas ei millään uskalla pitää sitä keulaa ylhäällä
Itekkin kun kokeilin kaverin kotaria pitkän weeralla ajon jälkee nii keula ylös ja automaattisesti päästi kaasun ku ei uskaltanu pitää ylhäällä Muutaman nykäsyn jälkee rupes luonnistumaa
Juuuso22 kirjoitti:Itekkin kun kokeilin kaverin kotaria pitkän weeralla ajon jälkee nii keula ylös ja automaattisesti päästi kaasun ku ei uskaltanu pitää ylhäällä Muutaman nykäsyn jälkee rupes luonnistumaa
Ja mulla oli muutama nykäsyn jälkeen keulittu kilpi rullalle
Nopeesti tottuu toisiinki menopeleihin, ite ainakin "osannut" keulia millä vaan vehkeellä tähän mennessä
YouTube kanava [X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
Noniin oon koittanu piikkisellä kotarilla keulia.. eikä tunnu luonnistuvan mitenkään miten sen kanssa nostetaa hytti pystyyn?tuskin ainakaan kytkinpommilla kakkosvaihteella?