Latexiit kirjoitti:Mullaki painuu vähä enemmän pohjaan toi käppärin kahva jalkajarrun käytön jälkee, mutta ei mitenkää häiritsevästi.
nojuu mut mulla ei toimi toi jalkajarru oikeastaa lainkaa ja jarrukahva menee ihan pohjaan kevyesti
Henkka57 kirjoitti:Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän
nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil
Mg0 kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän
nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil
se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit
Henkka57 kirjoitti:Mg0 kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän
nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil
se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit
Kahva on 125 räsästä