Käsitakajarru

Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 7.3.2009 16:33

Latexiit kirjoitti:Mullaki painuu vähä enemmän pohjaan toi käppärin kahva jalkajarrun käytön jälkee, mutta ei mitenkää häiritsevästi.


nojuu mut mulla ei toimi toi jalkajarru oikeastaa lainkaa ja jarrukahva menee ihan pohjaan kevyesti
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 7.3.2009 17:02

Nonii kävin koittamassa tien päällä tota käsijarruu eikä kyllä tota jarru tehoa riittävästi ole... ilmaa ei kyllä ole enää järjestelmässä, olisiko mitään vinkkejä millain saisi tehoa paremmaksi ?
Latexiit
Pyörä:
CBR600 F2
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
20.9.2006 16:52

ViestiKirjoittanut Latexiit » 7.3.2009 17:52

Eli se kahva ei mene kiinni tankoon kun painaa, mutta jarrutehoa ei siltikään ole tarpeeksi?
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 7.3.2009 18:09

Latexiit kirjoitti:Eli se kahva ei mene kiinni tankoon kun painaa, mutta jarrutehoa ei siltikään ole tarpeeksi?

Niin
Latexiit
Pyörä:
CBR600 F2
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
20.9.2006 16:52

ViestiKirjoittanut Latexiit » 7.3.2009 19:54

Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 7.3.2009 20:06

Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän


nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil
krisuzz
Pyörä:
yamaha dt x -07, Aprilia mx 125 -07
Paikkakunta:
jns
Liittynyt:
1.4.2008 14:34

ViestiKirjoittanut krisuzz » 15.3.2009 2:36

Kertokaaha nerot mistä saa ostettua koko helahoidon siis kahvan sylinterin yms... jos voisitte linkkiä pistää. : )
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 15.3.2009 2:49

Vaikka jam racingista.
Mg0
Pyörä:
valmístuu
Paikkakunta:
Nummi-Pusulan pärrävelho
Liittynyt:
11.4.2006 16:42

ViestiKirjoittanut Mg0 » 21.3.2009 14:23

Henkka57 kirjoitti:
Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän


nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil


se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit :D
Cagiva supercity osaa--> http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=78974

Tzr osaa--> http://www.motot.net/talli/79268
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 21.3.2009 15:44

Mg0 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän


nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil


se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit :D

Kahva on 125 räsästä ;)
toni*
Pyörä:
vaihtuu melkein joka toinen kuukausi :)
Paikkakunta:
seinäjoki/ilmajoki
Liittynyt:
20.3.2007 15:52

ViestiKirjoittanut toni* » 21.3.2009 18:04

Henkka57 kirjoitti:
Mg0 kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
Latexiit kirjoitti:Aika outo on kyllä.. luulis sen sillon pitävän


nii i, mut ei saa lähellekää lukkoo asfaltil


se voi myös johtua siitä jos on isomman pyörän etujarrukahva käppärinä et siinä jarrukahvassa on liian iso se puristusmäntä eli liikaa painetta pienelle jarrusatulalle, ite oon huomannu kyseisen asian ku omistan 2 eri jarrukahvaa, toinen piikkisestä cagivasta ja toinen 600cc kawasta, ja cagivan kahvalla on tunto ja teho parempi... oon myös kuullu et jotkut on porannu sitä jarrupolkimessa olevaa reikää mistä nesteet menee takajarrusylinterille ni millin isommaks et tois enemmi tehoa, tiijä siitä sit :D

Kahva on 125 räsästä ;)

itellä sama kahva jo toimii hyvi voi ottaa aika hyvin kulmaaki ;)
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 21.3.2009 18:22

Ok kunpa vois omallaki
Juho-
Pyörä:
ktm, derbi
Paikkakunta:
Kaustinen
Liittynyt:
12.7.2006 17:13

ViestiKirjoittanut Juho- » 21.3.2009 18:54

Jos oot ostanu uusia banjo pultteja niin varmista että niiden reijät ovat tarpeeksi isot.
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 21.3.2009 21:01

Juho- kirjoitti:Jos oot ostanu uusia banjo pultteja niin varmista että niiden reijät ovat tarpeeksi isot.

Ne kyllä näytti melko pieniltä rei`iltä, pitäis varmaa koittaa porata niitä reikii vähä isommiks
yammu_
Pyörä:
450 WR
Liittynyt:
22.7.2008 19:36

ViestiKirjoittanut yammu_ » 31.3.2009 13:47

olis myydä melkein valmis setti ite pitää vain hoitaa kierteet työsylinteriin. http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... =780924&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=18