TemeZzZ kirjoitti:Kertokaas jotain vinkkejä 50cc mankilla keulimiseen. Oli hetkenaikaa kiinni 125cc ja enne sitä en kertaakaan onnistunu yli 10m keulimaan. Tuolla 125cc koneella meni toisella yrityksellä koko keulimissuora. Mutta nyt ku on tuo 50cc kone takas kiinni niin ei meinaa luonnistua lainkaan. Tuntuu ettei se keula tahdo millään pysyä ylhäällä ja sitä saa rykiä ihan jäätävillä kytkinpommeilla ylös ja rykästä saa senverran että tuntuu ku sarvet jäis käteen.
Oma vakio manki nosti keulan pystyyn 2vaihteella ku about tyhjäkäyntikierroksilta moottorijarrutuksesta löi kaasua ja vähän käsillä kevensi keulaa. Kytkimeen ei kyl tarvinnu kajota. Nosti tarvittaessa ihan ympäri asti, et kyllä sitä siitä pystyy sit taitava alkaa ajeleen keula ylhäällä. Itelle riitti parin metrin keulat, ni en osaa tarkempia neuvoja antamaan.
Manki on vääntökone, joten sieltä se keuliminen on helpon aloittaa.
2015: Satunnaista ajelua appiukon Kymcolla. Toiveissa olisi Honda CBR250, CRF250L, CBF125, XL Varadero 125 tms.
2014: 2 viikkoa ajelua Kymco People S 250 skootterilla
2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94