Huomasin tuossa muuten kun vanhoja bombereita selasin, jotta oisko ollu nro. 1/2007, jossa neuvotaan 12`clock teko vaihde/veto päällä jarrua himmaamalla. Eli ei kai väärä tyyli sekään. Siis niin, että tasakaasulla (=rannelukko kaasukapulassa) vedetään jarrua vasten balance pointin tuntumassa ja sitten aletaan löysätä jarrua pikkuhiljaa, että pyörä alkaa kaatua selälleen, sitten vaan haetaan jarrun avulla kulma ja palautetaan jarrulla kuitenkaan kaasua löysäämättä koko tempun aikana. Onko muut reenannu kyseisellä tyylillä? Ite parina päivänä tullu kokeiltua ja tänää rämpsähti kilpi katuun, mahtava tunne, vaikka ei se varmaan kummoiselta näyttänyt.
Pitää aluks tuolla tyylill reenata ja sitten ruveta sen kytkimen avustuksella vääntämään kulmia. Tuossa veto päällä tehtävässä tyylissä se hyvä puoli, ettei keula rämpsähdä niin nopeasti alas ja helpompi jatkaa normaalia keulaa siitä suoraan.