Ilmatkaa tällä lailla, ekaksi siis laitatte sen käsitakjarru letkun siihen käsitakajarrun pääsylinteriin, mutta ette liitä sitä toista päätä sinne poljin sylinteriin vielä, sitten rupeette lisäämään nestettä sinne ja painelette sinne letkuun sitä painetta, sitten kun sitä nestettä rupeaa tulemaan ulos sieltä letkun toisesta päästä, tukitte sen letkun pään vaikka sormilla ja pumppailette siihen asti että tunnette paineen sormissa , silloin ei pitäisi olla enää paljoa ilmaa letkussa, tälläin saatte ilmattua aika nopeasti ton käppärin letkun, sitten vaan kiinni se sinne adapteriin ja ilmaatte loput jalkajarrulla. Näin sain oman systeemin ilmattua noin 20 minuutissa, ehkä oli vähän huonosti selitetty mutten paremminkaan osaa
Niin joo ja kääntäkää se käsitakajarrun kahva sylinteri oikeinpäin ilmatessa