JL- kirjoitti:Mitä sä sit selität koko ajan? Täs on porukka ohjeita antanu, mut sanot vaan että renkaasta kiinni. Vaihda siis rengas, tai älä vaihda ja ole vetämättä circleä.
laazeri kirjoitti:turhaan syytät jotain rengasta.. kuskista se on kiinni meneekö vaiko ei
Cross@r kirjoitti:Qazaaownzu kirjoitti:joo, siis kyl mä kaikki tyylit osaan, ei se siit oo kii.. ootte varmaa ymmärtäny etten osaa keulii tai jotai, ku tulee tollassii ohjeita:DD, mut ite syytän rengasta
Kokeile vaihtaa rengasta jos se siitä on kerran kiinni
Tänäänki varmaan tuli 2-tankillista yritettyä tota jarrun käyttöä, mutta ei.. Heti kun keula on noussut johonki 10-11 niin joko lähtee joko jalat ottamaan vastaan tai päästän kaasusta irti. En kyllä oikein usko että tota kun toistaa niin tulee uskallusta Tänään ei tainnut kertaakaan lähteä jalat ottamaan vastaan vaan aina päästänyt kaasusta irti. Veikkaampa että aika pitkällee johtuu pyöräajoista. Pyörässä kun on käppäri niin tuntuu turvattomalta kun pitäis yhtäkkiä jalalla painaa. (Pyörällä kyllä meni kaikki mahollinen 20 circlee, yhen käden circlet, matkaa monta km yms.)
Qazaaownzu kirjoitti:JL- kirjoitti:Mitä sä sit selität koko ajan? Täs on porukka ohjeita antanu, mut sanot vaan että renkaasta kiinni. Vaihda siis rengas, tai älä vaihda ja ole vetämättä circleä.
kyl se circle pyörii, mut haluun tiheempää, ja en oo rengasta vaihtamassa, ja pyydä ohjeita jos joku tietäis miten menis tiheempää.
Masse^ kirjoitti:250 SX-F:lla taas tuntuu että keula nousee miten vaan verrattuna tolla piikkisellä hussella nykimiseen Kummallakaan kyllä sen ihmeempää treeniä ole jaksanut/ehtinyt/uskaltanut/muuten vaan, mutta ehkä kesän mittaan kotarilla vois kattoa jos jotain oppis kun husse taitaa kohtapuoliin lähteä.
-JeSu- kirjoitti:Kytkimellä keulimisesta pieni kysymys. Tolla minillä (150cc) olen nyt keulimista alkanut pikkuhiljaa jarrun kanssa treenaamaan. Miten keula kannattaa nostaa ylös kytkimellä:
Sopiva tasainen, hitaanpuoleinen vauhti, kytkin pohjaan - kaasua lisää - kytkin ylös
vai
Sopiva tasainen, hitaanpuoleinen vauhti, kytkin pohjaan ja samantien ylös samalla vähän tangosta nykäisten, eli ns. näpäytys, eikä kaasun asentoa muuteta koko tapahtuman aikana?
Ehkä tyhmiä kysymyksiä jollekin joka hommat oikeasti osaa, mutta haluaisin itsekin joskus osata. Ja kaikki lisävinkit, joita mieleen tulee, ovat enemmän kuin tervetulleita.
Tuolla tennarilla on hyvä nyt treenata, kun tuli hankittua suojapaita ja uudet muovit on mopoon lähes ilmaisia.