Ei ainakaa ittellä öljyjä tipu mistään vaik kuinka keulii, bensaa tulee kyl vakiokaasarist enemmän ku mitä se sinne pyttyy ampuu. Eikös sinne huohotus letkuu pitäs muutenki puhaltaa ilmaa vastaan koko ajan?
ok Miten sinne ilmaa puhaltas jos se pelkkä letku vaa on joka roikkkuu? tai huohotin/ylivuotoletku mikä lie se on mikä sieltä tulee nyt se oli vähä mutkalla nii tuli kytkinvaijeria pitkin koneesta öljyt vittu paidalle ja housuille ko keulin Ko apikoissa menee se vaijeri kopan sisään nii nostaa öölit sieltä sitä kautta
Messico kirjoitti:Endotessa pitää olla melkonen kulma kun alat "linkuttaa", eli kun perä on sivulla niin lisää jarrua että saat endottua 180. Jos perä olis suorassa niin siinä kulmassa mentäs jo turvalleen.
Vaikee selittää. Mee reenaa siitä.
Tähän liittyen sattui kaveri nappasemaan kuvan hyvässä kohtaa, eli kulmaa pitää olla ihan hyvin ku lähtee kääntelee!
Vähän kuva hämää mut kuva on otettu yläviistosta joten tonne toiseen suuntaan on paljon kallellaan
kun nyt vasta harjottelen tota takajarrua silleen että nostan keulan ja jarrulla alas niin pitääkö sitten kun alkaa matkaa keulimaan opetella laahaamaan jarrua kokoajan?