AFT3RMiX kirjoitti:En tiiä oliko täl foorumil jo kysytty, mut nyt ku on keulimisest kyse ni käytättekö kytkintä ku vetelette kilvelle tai keulimisraudalle. Mitä nyt usein nähny kilvelle vetelyy ni välil kuulostaa siltä et jarrutellaa mottorijarrun kans ja välil kytkimen kans. Itel muutaman kerran otettu perstuntumaa asfaltista ja yhel kerral otti jarrulevy kunnol lämpöö ja ei sen takii pitäny. Jäi vaa kaivelee mielee et oiskoha se kytkimen käyttö parina kertana säästäny kilpee ja takalippaa... sekä lompakkoa. Ja itse siis vaihdan raakana kun menee niin sulavasti. Vois kyl alkaa harjottelee kytkimen käyttöö vaihtaessa keula pystyssä.
Puolkkinen kirjoitti: mut monet vetävät varmaan kytkin pohjassa siistiä coasteria ja lopulta kilvelle.
--Ålli kirjoitti:Kellään kokemuksi että millanen on keulia GasGas ec piikillä`?
Henkka57 kirjoitti:AFT3RMiX kirjoitti:Messico kirjoitti:Takajarru on koetuksella jos ei kytkintä käytä, ja parempi se on kytkimellä vetää...
Eli keula tulee siis varmemmin alas kytkin pohjas. Ehkä sit viisaampaa siis käyttää kytkintä tol AJP:n takajarrul
Tulee kai se helpommin alas kytkimen kanssa kun kone ei vedä...
Qazaaownzu kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:AFT3RMiX kirjoitti:Messico kirjoitti:Takajarru on koetuksella jos ei kytkintä käytä, ja parempi se on kytkimellä vetää...
Eli keula tulee siis varmemmin alas kytkin pohjas. Ehkä sit viisaampaa siis käyttää kytkintä tol AJP:n takajarrul
Tulee kai se helpommin alas kytkimen kanssa kun kone ei vedä...
taitaa kone jarrutella tuollasissa kohdissa