Käsitakajarru

|juissi|
Pyörä:
Ktm Exc 125 ´09 & Yamaha yzf-r 125 `08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
14.5.2008 18:05

ViestiKirjoittanut |juissi| » 12.5.2010 20:52

Nonnii joha alko käppäri toimia! ;) Rengas lukkoo asfalttilla helposti. Keksis vaa viel miten saan sen toho tankoo kii hyvi :s
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 23.5.2010 18:33

Onko täällä kukaan halukas tekemään käsitakajarrua kotariin? Tietenkin maksua vastaan ;)
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Jubek$i
Liittynyt:
29.10.2006 21:45

ViestiKirjoittanut Jubek$i » 23.5.2010 18:42

Ei oo vaikeeta tehdä, jos rahaa löytyy! http://www.hoheydesigns.com/store/index ... Path=11_28

Sieltä adabteri tilaukseen.
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 23.5.2010 18:44

Jubek$i kirjoitti:Ei oo vaikeeta tehdä, jos rahaa löytyy! http://www.hoheydesigns.com/store/index ... Path=11_28

Sieltä adabteri tilaukseen.


Eli se lasisilmä pois siitä ja tiiviskorkki siihen. Ja jarrunesteen täyttökorkin pinta sileeks ja siihen kierteet ja reikä banjopultille?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 23.5.2010 19:28

ViiHo kirjoitti:
Jubek$i kirjoitti:Ei oo vaikeeta tehdä, jos rahaa löytyy! http://www.hoheydesigns.com/store/index ... Path=11_28

Sieltä adabteri tilaukseen.


Eli se lasisilmä pois siitä ja tiiviskorkki siihen. Ja jarrunesteen täyttökorkin pinta sileeks ja siihen kierteet ja reikä banjopultille?

Juuri näin, ja voit sää ostaa purkaamolta vaikka sx:n poljinsylinterin jos et viitti orkkista muokata
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 23.5.2010 20:45

Henkka57 kirjoitti:
ViiHo kirjoitti:
Jubek$i kirjoitti:Ei oo vaikeeta tehdä, jos rahaa löytyy! http://www.hoheydesigns.com/store/index ... Path=11_28

Sieltä adabteri tilaukseen.


Eli se lasisilmä pois siitä ja tiiviskorkki siihen. Ja jarrunesteen täyttökorkin pinta sileeks ja siihen kierteet ja reikä banjopultille?

Juuri näin, ja voit sää ostaa purkaamolta vaikka sx:n poljinsylinterin jos et viitti orkkista muokata

Pikasesti kun vilkaisin purkuosia niin ei löytyny. Onko tietoa paljon tommosella on uutena hintaa? Veikkaisin, että aika paljon..
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 23.5.2010 21:00

ViiHo kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
ViiHo kirjoitti:
Jubek$i kirjoitti:Ei oo vaikeeta tehdä, jos rahaa löytyy! http://www.hoheydesigns.com/store/index ... Path=11_28

Sieltä adabteri tilaukseen.


Eli se lasisilmä pois siitä ja tiiviskorkki siihen. Ja jarrunesteen täyttökorkin pinta sileeks ja siihen kierteet ja reikä banjopultille?

Juuri näin, ja voit sää ostaa purkaamolta vaikka sx:n poljinsylinterin jos et viitti orkkista muokata

Pikasesti kun vilkaisin purkuosia niin ei löytyny. Onko tietoa paljon tommosella on uutena hintaa? Veikkaisin, että aika paljon..

Oikein, PALJON. En nyt yhtään muista tarkempaa mutta tais olla siinä 250-400e ?
E: Ei se ollutkaan kun 159e
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 23.5.2010 22:24

Henkka57 kirjoitti:
ViiHo kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
ViiHo kirjoitti:
Jubek$i kirjoitti:Ei oo vaikeeta tehdä, jos rahaa löytyy! http://www.hoheydesigns.com/store/index ... Path=11_28

Sieltä adabteri tilaukseen.


Eli se lasisilmä pois siitä ja tiiviskorkki siihen. Ja jarrunesteen täyttökorkin pinta sileeks ja siihen kierteet ja reikä banjopultille?

Juuri näin, ja voit sää ostaa purkaamolta vaikka sx:n poljinsylinterin jos et viitti orkkista muokata

Pikasesti kun vilkaisin purkuosia niin ei löytyny. Onko tietoa paljon tommosella on uutena hintaa? Veikkaisin, että aika paljon..

Oikein, PALJON. En nyt yhtään muista tarkempaa mutta tais olla siinä 250-400e ?
E: Ei se ollutkaan kun 159e

On kyllä aika hintava :S Jos kuitenkin teen tuohon alkuperäiseen.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Elzen
Liittynyt:
17.10.2009 12:19

ViestiKirjoittanut Elzen » 25.5.2010 20:38

Jos joku on sitä adapteria banjoliittimelle vaille niin voin tehdä semmosia mittojen mukaan ja korvausta vastaan.
smt94
Liittynyt:
10.2.2009 16:39
Re:Gilera smt

ViestiKirjoittanut smt94 » 1.6.2010 1:41

Moi mul olisi gilera smt 04 ja tarkoitus olisi tehdä toi käppäri ja mitä nyt täältä lueskellut paljon niin teenkö siis näin? takajarrun jarrusylinteristä Lähtevään jarrunestesäiliöön siis reikä päälle ja siihen kierteet ja banjo pultti siihen.Banjo pulttii banjo liitin ja se letkua myöden jarrukahva runkoon eli siis jarrusylinteriin. mut jos se noin on niin ilmataanko jarru sit ihan normaalisti?ja miten noiden jarrunesteiden laita mihin lisätään jarrusylinteri kahvaan tai takajarrun jarrunestesäiliöön mis on banjo liittimet?? Ja jos toi oli nyt ihan päin persettä noi mun selitykset niin valkaskaa vähä mulle asian laitaa?
Ja onko toi mitenkin varma toiminen?
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 2.6.2010 12:42

http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/955315

Isoille miehille vähän valttikorttia siitä, miten saadaan zetalaiseen jarru toteutettua!
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
jlssi
Liittynyt:
24.10.2007 21:30

ViestiKirjoittanut jlssi » 2.6.2010 21:59

smt94 kirjoitti:Moi mul olisi gilera smt 04 ja tarkoitus olisi tehdä toi käppäri ja mitä nyt täältä lueskellut paljon niin teenkö siis näin? takajarrun jarrusylinteristä Lähtevään jarrunestesäiliöön siis reikä päälle ja siihen kierteet ja banjo pultti siihen.Banjo pulttii banjo liitin ja se letkua myöden jarrukahva runkoon eli siis jarrusylinteriin. mut jos se noin on niin ilmataanko jarru sit ihan normaalisti?ja miten noiden jarrunesteiden laita mihin lisätään jarrusylinteri kahvaan tai takajarrun jarrunestesäiliöön mis on banjo liittimet?? Ja jos toi oli nyt ihan päin persettä noi mun selitykset niin valkaskaa vähä mulle asian laitaa?
Ja onko toi mitenkin varma toiminen?

Tee käppäri joko erilliselle satulalle taikka jarrusylinteriin kierteet banjolle tai sitten alkuperästä vastaava liitos osa banjolle siihe sylinteriin.
http://www.vimeo.com/7071971
Elzen
Liittynyt:
17.10.2009 12:19

ViestiKirjoittanut Elzen » 2.6.2010 23:23

kopebe kirjoitti:http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/955315

Isoille miehille vähän valttikorttia siitä, miten saadaan zetalaiseen jarru toteutettua!


noinhan se on paras tehdä
wisax
Pyörä:
ZX6R, RM250
Paikkakunta:
Basel, Sveitsi
Liittynyt:
22.8.2007 14:55

ViestiKirjoittanut wisax » 4.6.2010 23:10

jlssi kirjoitti:
smt94 kirjoitti:Moi mul olisi gilera smt 04 ja tarkoitus olisi tehdä toi käppäri ja mitä nyt täältä lueskellut paljon niin teenkö siis näin? takajarrun jarrusylinteristä Lähtevään jarrunestesäiliöön siis reikä päälle ja siihen kierteet ja banjo pultti siihen.Banjo pulttii banjo liitin ja se letkua myöden jarrukahva runkoon eli siis jarrusylinteriin. mut jos se noin on niin ilmataanko jarru sit ihan normaalisti?ja miten noiden jarrunesteiden laita mihin lisätään jarrusylinteri kahvaan tai takajarrun jarrunestesäiliöön mis on banjo liittimet?? Ja jos toi oli nyt ihan päin persettä noi mun selitykset niin valkaskaa vähä mulle asian laitaa?
Ja onko toi mitenkin varma toiminen?

Tee käppäri joko erilliselle satulalle taikka jarrusylinteriin kierteet banjolle tai sitten alkuperästä vastaava liitos osa banjolle siihe sylinteriin.

Niin, eli ei missään nimessä jarrunestesäiliöön mitää kierteitä!!! helpoin ku laitat kokonaan erilliselle satulalle sen käppärin. ite ostin menopelimarketista mönkkärin jarrupuristimen ja letkun ja se vanhaan satulaan kiinni, JA TOIMII!! jalkajarrun sais toimimaan ku laittas käppärin ja jalkaruristimen letkut tuplabanjolla (n 7e) samaan satulaan kiinni, ottais jalkajarrun puristimen säiliön letkun liittimen irti, sitten kierteet siihen letkun paikalle ja pultti siihen tulpaksi.! tämä itsellä kohta valmis kunhan saan jostakin tarvittavan kokoisen kierretapin.
Ricede
Pyörä:
GasGas ec 300 -10
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
23.4.2008 21:50

ViestiKirjoittanut Ricede » 8.6.2010 19:54

Tuossa meinasin huskuun käsitakajarrua niin olisiko helppo toteuttaa näin. Kuva
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa