Messico kirjoitti:Alussa muuten tuo kilven rapsuttaminen on hauskaa touhua mutta siihen menee into sen ekan pirsaleina olevan kilven jälkeen kun se tuntuu jo liian helpolta..
ch0wer kirjoitti:Ja yammulla jos keulit niin kun penkijatke ottaa maahan on kulma melkolailla tasan 12..
Onhan se kulmanotto hauskaa, mutta rupeaa jo kyllästyttämään kun kaikki takavalot, lipat ja kilvet aina paskana.. Hussella kun olin kaks päivää keulinu niin meni jo aika helposti lipalle(ensimmäinen päivä ilman koropalaa, jolloin on muuten aika paljon hankalampi ottaa kulmaa).
AJOS kirjoitti:Vaikkei tää topicci mopoilijoita varten ole mutta kuitenki kerron omakohtaisen huonon kokemuksen tuosta kulman hausta. Klo 12 saanu monta kertaa, en tosin penkinjatkeelle kun kilpi on penkinjatkeen alla niin siihen on vaikeampi sitten saada. Opetellu pirun hyvin käyttään tuota takajarruaki mutta yks kaunis päivä löin väärää ainetta jarrulevyille, lähin keulimaan n.40km/h ja siitä klo 11 takajarru pohjassa vaan valu ensin penkinjatkeelle (n.klo 1) ja sen jälkeen otti takahäkille, sen jälkeen sitä lennettiin asfalttia pitkin ku leppäkeihäs. Tuli sellaiset pelot nytten tuohon kulman ottoon että taitaa jäädä vähän vähemmälle tänä kesänä. Hurjalta vain kuulosti kun ensin napsahti penkinjatke poikki, sen jälkeen tökkäs ku seinään ku otti takahäkki asfalttiin.. Suosittelen kattomaan aivan tarkkaan mitä ainetta laittaa jarrulevyille Sil toista kertaa ei innosta vetää niin että häntäluu on 7vkoa kipeä.
Messico kirjoitti:Onnittelut suorituksesta ! Alussa muuten tuo kilven rapsuttaminen on hauskaa touhua mutta siihen menee into sen ekan pirsaleina olevan kilven jälkeen kun se tuntuu jo liian helpolta..