kummalla on parempi keulia 4-tahtisella vai 2-tahtisella.

4-tahti vai 2-tahti

Äänestys päättyi 11.7.2008 21:52

83 48%
90 52%
Ääniä yhteensä : 173
hyötysähkö
Pyörä:
510 & 450
Paikkakunta:
Kotka / KSNK
Liittynyt:
1.11.2004 22:01

ViestiKirjoittanut hyötysähkö » 30.1.2010 0:35

Entäs KTM exc125, eiks ne ookkaa kaikken tehokkaimpii ja niil pyörii ympyrät ja kolmiot ja niil saa toosaa? :D:D
" elämä alkaa 2‰ "
jhuupe
Pyörä:
Honda Cr125
Paikkakunta:
Tornio, Läbbi
Liittynyt:
3.1.2007 19:16

ViestiKirjoittanut jhuupe » 30.1.2010 16:53

Ehkä meidän jumalan luoma ktm ei ollukkaa täydellinen :(
Mahotonta meininkiä!
nikz_
Pyörä:
Derbi senda 125
Liittynyt:
3.5.2008 21:34

ViestiKirjoittanut nikz_ » 4.4.2010 23:55

mites.. eikös 2t:llä ole vaikea keulia? kun alhaalla ei tahdo olla vääntöä.. ja mites se keula pysy siel yllhäällä`? pumppaamalla kaasua vai tasaisesti painamalla ja takajarrula ettei mene yli?
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 5.4.2010 0:00

nikz_ kirjoitti:mites.. eikös 2t:llä ole vaikea keulia? kun alhaalla ei tahdo olla vääntöä.. ja mites se keula pysy siel yllhäällä`? pumppaamalla kaasua vai tasaisesti painamalla ja takajarrula ettei mene yli?

Nojoo 2-t:llä tarvii osata käyttää jarrua aika hyvin jos pitkälle meinaa keulia, pitää keulaa tasapaino pisteessä ja tarpeen tullessa käyttää takajarrua, ja kaasua tasasesti
nikz_
Pyörä:
Derbi senda 125
Liittynyt:
3.5.2008 21:34

ViestiKirjoittanut nikz_ » 5.4.2010 0:03

sselma :D katteet irti ja reenailee
nikz_
Pyörä:
Derbi senda 125
Liittynyt:
3.5.2008 21:34

ViestiKirjoittanut nikz_ » 5.4.2010 20:07

hhehheh ja ympäri mentiin :D
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 5.4.2010 20:27

nikz_ kirjoitti:hhehheh ja ympäri mentiin :D

:lol: Noh sille ei voi mitään, virheistä oppii. Ei muuta kun lisää treeniä ja heti aluksi harjottele jarrun käyttö, vaikka ei tarvisikaan painaa jarrua niin koita silti ihan pienissäkin kulmissa painella jarrua niin tiedät milleen se jarru toimii keuliessa
nikz_
Pyörä:
Derbi senda 125
Liittynyt:
3.5.2008 21:34

ViestiKirjoittanut nikz_ » 5.4.2010 22:24

no kyllähä sse jarru käyttö rupes sujuu :D mut sitteku rupesin koittaa vähä enemmä kulmaa nii sitte mentii ympäri :D nnoo jalkaa pieni naarmu ja pyörästä väänty vaa kilventeline :D
Noc
Pyörä:
500whp
Paikkakunta:
Tokyo
Liittynyt:
10.7.2005 14:26

ViestiKirjoittanut Noc » 6.4.2010 23:30

nikz_ kirjoitti:no kyllähä sse jarru käyttö rupes sujuu :D mut sitteku rupesin koittaa vähä enemmä kulmaa nii sitte mentii ympäri :D nnoo jalkaa pieni naarmu ja pyörästä väänty vaa kilventeline :D
Pikku vinkki vielä: ei kannata ehkä ekana reenipäivänä yrittää jotain vitullisia kulmanhakuja. :D
2JZ no shit!
G0rilla
Pyörä:
Suzuki PV 1986
Liittynyt:
7.9.2008 20:05

ViestiKirjoittanut G0rilla » 8.4.2010 19:47

2-tahti piikkisellä ehkä vähän helpompi keulia, kukaties. 4-tahti piikeistä ei pahemmin ole kokemusta.
gaggeliu
Pyörä:
KTM_xt 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.4.2008 22:48

ViestiKirjoittanut gaggeliu » 9.4.2010 14:22

Megamanki kirjoitti:2-tahti piikkisellä ehkä vähän helpompi keulia, kukaties. 4-tahti piikeistä ei pahemmin ole kokemusta.


sit sitä ei varmaa olis ollu iha välttämätöntä tulla tänne kertomaan :idea: ?
http://www.youtube.com/watch?v=kUBteizH0SI
dappeee
Pyörä:
Gas Gas EC 250
Liittynyt:
25.8.2009 22:10

ViestiKirjoittanut dappeee » 13.4.2010 10:36

On tossa tullu hiljalleen opeteltuu 250cc 2-tahil keulii ja täytyy sanoo et pirun vaikeeta on. Nostaa iha hyvi keulan, mutta sitten se kummiski nykäsee siel ylhääl aika räväkästi :s
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 13.4.2010 18:11

Näin kokemattomana sanon että piikillä mentiin hallitummin ja jarrulla palautettiin (tuurilla vaihteet 2-4, joskus vitoselle päästiin pintakaasulla), isolla nelkulla menee pitempään ja vauhtia kertyy yli satanenkin jos pokka vaan pitää ilman että jarruun tarvii hipastakaan.

Nyt kaduttaa kun ei tullu sillä piikillä reenattua sitä jarrua kunnolla, kun tuo nelari on turhan räväkkä ja niin lupaan että tänä kesänä mennään ympäri ja rytinällä :lol:
Rumilus
Pyörä:
Rieska
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
1.6.2006 12:17

ViestiKirjoittanut Rumilus » 13.4.2010 18:20

Messico kirjoitti:Näin kokemattomana sanon että piikillä mentiin hallitummin ja jarrulla palautettiin (tuurilla vaihteet 2-4, joskus vitoselle päästiin pintakaasulla), isolla nelkulla menee pitempään ja vauhtia kertyy yli satanenkin jos pokka vaan pitää ilman että jarruun tarvii hipastakaan.

Nyt kaduttaa kun ei tullu sillä piikillä reenattua sitä jarrua kunnolla, kun tuo nelari on turhan räväkkä ja niin lupaan että tänä kesänä mennään ympäri ja rytinällä :lol:


Öööö GG katollee joku satakertaa ja 530 vejät pwr!
Ei värillä väliä, kunhan se on musta.
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 16.4.2010 0:49

Rumilus kirjoitti:Öööö GG katollee joku satakertaa ja 530 vejät pwr!


Minkäs teet ku on nii helppoo ettei tartte jarrua ees käyttää. Vois joku kaunis päivä ottaa rintapanssarin ja kaikki kamat päälle vaa ja hirauttaa ympäri tuon 530 jarrua reenatessa.