Entäs KTM exc125, eiks ne ookkaa kaikken tehokkaimpii ja niil pyörii ympyrät ja kolmiot ja niil saa toosaa? :D
" elämä alkaa 2‰ "
nikz_ kirjoitti:mites.. eikös 2t:llä ole vaikea keulia? kun alhaalla ei tahdo olla vääntöä.. ja mites se keula pysy siel yllhäällä`? pumppaamalla kaasua vai tasaisesti painamalla ja takajarrula ettei mene yli?
Megamanki kirjoitti:2-tahti piikkisellä ehkä vähän helpompi keulia, kukaties. 4-tahti piikeistä ei pahemmin ole kokemusta.
Messico kirjoitti:Näin kokemattomana sanon että piikillä mentiin hallitummin ja jarrulla palautettiin (tuurilla vaihteet 2-4, joskus vitoselle päästiin pintakaasulla), isolla nelkulla menee pitempään ja vauhtia kertyy yli satanenkin jos pokka vaan pitää ilman että jarruun tarvii hipastakaan.
Nyt kaduttaa kun ei tullu sillä piikillä reenattua sitä jarrua kunnolla, kun tuo nelari on turhan räväkkä ja niin lupaan että tänä kesänä mennään ympäri ja rytinällä