Baw33 kirjoitti:Kotarilla jos keulin vähänkin pitempään putkeen (10min), puutuu ihan törkeesti kaasukäsi.
Juu, olen itsekin huomannut saman vaikken ole koskaan keulinut noin pitkiä matkoja. Ajokauden alussa kun ei ollu vielä tottunu ni kramppas kaasukäsi niin että puristui nyrkiin enkä saanu sitä auki paitsi vasemmalla kädellä väkivallalla ja sattu ranteeseen niin saatanasti
Ei ole tullu ni pitkää tietä jotta pystys keulimaan ihan noin pitkään ilman "jyrkempää" mutkaa, loivaan mutkaan osaan kaartaa luokkaa tämä:
Ja kaarre oli jyrkempi mitä kuva antaa ymmärtää (kuvan ottohetkelläkin oli kaarre menossa), ennen mutkaa ei nähnyt mutkan taakse - pitkää loivaa mutkaa siis. "Jyrkemmässä" mutkassa ei ole pokkaa kaartaa niin paljoa että saisin pyörän kaartamaan, pitäs treenata sekin kuntoon muttei tällä hetkellä ole edes koko pyörä ajossa..
Ja tuohon keulan laskemiseen; itse lasken keulan aina niin että annan vähän kaasua ennen keulan tiputtamista niin ei tule ryminällä alas. Vetomiehet tosin sanoo että tuota "vatkaamista" ei voi millään estää, tuurikauppaa. Meikäläisellä ei ole koskaa ruennu vatkaamaan kunnolla niin en tiedä tunnetta..