aksutus kirjoitti:Empä ole muulla paljo keulinut kuin pentuna jollain pv:llä niin nyt kun laitoin tuon ensimmäisen crossini 2t 250 jammun, niin miten helvetissä tuolla saa keulan pysymään ylhäällä vaikka kolmos vaihteella?
Eli ykösellä keulii ilman repimistä, kakosella kevenee tai keulii, mutta kolmosella ei enää jaksa.
ypvs puuttuu kokonaan ja sen takia kaikkea alavääntöä ei saa irti, mutta tuskin se on syynä
Tehoa pitäisi olla noin 45hv, niin taitaa olla tekniikassa "pientä" hiomista.
Just se ypvs on se syy.. Koska alaväännöt puuttuu ni keula pitää nostaa korkeilla kierroksilla et jaksaa pitää ylhäällä=repii ja menee helpost pilkkimiseks.. Normaalistiha ku pakoaukonsäädin on käytössä ni nuo kakspuokit on aika kovia vääntämää, eli vois melkei väittää et suunnillee viikon harjottelulla menee pakka läpi..
Koska nimittäin iha piikkisellä sms hussellaki nii helppo keulii "powerii", vaikka husse ei mikää hirmu tykki ookkaa ni kummiki sen verra tehoja et iha pirun helppo keulii.. Vaik mullaki on ylävääntöputki (rino) kiinni ni kulmaa ei tarvii olla paljo paskaakaa, ni jaksaa pitää keulan ilmassa. Vasta 3 tarvii olla jonki verra kulmaa et ei tipu, 1-2 aika sama mis kulmas on ni jaksaa nostaa takas ylös. Toisaalta huono juttu, koska juuri ton takia en ole oppinu käyttämää jarrua ja en osaa muutaku "powerkeulaa" voi vaan kuvitella kuinka helppoa se jollain isolla nelarilla on
Joten vois sanoa et kaikkein kovimpia keulijoita yleensä on ne mopopojat koska mopolla 1000x vaikeempaa keulia ku kevarilla.