-tehosekoitin- kirjoitti:itellä piikkimankilla kokeilin kuinka pitkälle penkillä seisten menee,ja kun nopeutta oli jotain 60km/h irtos käppärin vaijeri ja yli meni. manki lensi pari volttia ja itse kierin jotain 5-10 metriä. itelle tuli vaan selkään ja perseeseen ja kyynerpäihin asvaltti ihottumaa mutta manki meni aivan solmuun. vanteet, keula, tanko ja penkki oli aivan paskana ja öljyä valus koneesta ihan helvetisti.
JiiiKoo kirjoitti:No emmää nyt sitä´niinkään pelkää, mut silleen kuiteski eihän se hauskaakaan ole jos jalka katkee tai joku tanko uppoo johonki ruumiin osaan, lähinnä tarkotin nyt sitä. En oo kuiteskaan niitä jotka vaan haluu päästä paikasta A paikkaan B, vaan vähän enemmän semmosta...no kikkailuu päivät ja muuta ajeluu. Joteski noin kuiteski. Koittakaa tajuta.
Mut jos kaatuu nii kaatuu ja sitte vasta ihmetellään, et mitä kävi tai ois voinu käyvä.
Tonzz kirjoitti:Joskus t paidal ja shortseil keulin nii kovaa ku pystyin ku kaveri ajo perässä autolla. Mittari näytti nollaa ja kutosella vingutin nii loppuu ku pystyin. Sit ku laskin keulan nii rupes voblaa iha sikana etupyörä ja jäi pien musta viivaki asfalttii. Sain sit just ja just pidettyy pyörän händys. Ois vaa tullu iha hienoo jälkee ku olis lähteny. 130kmh oli vauhtii ollu.
-Riuku- kirjoitti:Se voblaus johtuu minusta kyllä siitä, että keulan laskiessa etupyörä on hiukan vinossa tai pyörä kallistuu jonnekin päin liikaa (esim. jos keulii tuulisella säällä ja nojaa tuulta vasten).
Tonzz kirjoitti:-Riuku- kirjoitti:Se voblaus johtuu minusta kyllä siitä, että keulan laskiessa etupyörä on hiukan vinossa tai pyörä kallistuu jonnekin päin liikaa (esim. jos keulii tuulisella säällä ja nojaa tuulta vasten).
Luulis että enemmän se etupyörän liikkumattomuus vaikuttaa... Ku etupyörä ei pyöri ollenkaan ja sitte yhtäkkiin pitäs pyörii yli 100kmh. niin se hetken on periaatteessa lukossa ja sitä kautta lähtee jakelee.