itsellä on tommonen 954:nen honda nyt tekeillä, ei nyt pelkkään kikkailuun, vaan jokapaikan höyläksi. Piti ostaa vanha 900RR, mutta kun kolaroituna ei hirveästi enempää maksanut, niin miksi ei? Ja vetäähän(on vetänyt) kaikenmaailman dariukset yms 954:sella, joten se on kai sitten hyvä. Etuna ehkä ruisku vanhempaan RR malliin verrattuna ja onhan tuo kevyempi kuin moni 600nen. Ja kestävä, stuntlifella ovat poksautelleet GSX-R:n koneita ja runkoja kuin pop kornia. Öljypickuppi on takana, joten ei tarvi muutella, vähän liikaa öljyä vaan koneeseen. Takarunko on pultattu kuudella pultillä päärunkoon, joten sekin on suzukia kestävämpi.
pääasiana taitaa olla se, että stuntpyörän rakentelu ei ole mitään halpaa hommaa. Pyörän voi vielä saada kohtuullisesti, mutta ostappa välitykset 200-300ekeä?, takajarru kädelle, 100-300e? kaatumasuojat 0-300e? rauta taakse 0-300e? Suzukiin öljypickuppi ? 50-100e? Jenkkityylin pyörissä vielä vahvistettuja katerautoja yms. Mitä enempi tekee itse, niin sen halvempi. sitten vielä kone/kesä?
Sponsori ei olisi pahitteeksi, esim veikkaus voisi sponssata lottovoitolla:)
JT
two wheels to go, four wheels to tow