paras pyörä stunt ridingiin?

<-|stalker|->
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
19.3.2004 22:19
paras pyörä stunt ridingiin?

ViestiKirjoittanut <-|stalker|-> » 30.12.2004 20:55

Kertokaas kommentteja tänne omasta pyörästänne, sen keulimis omisaisuuksista, miten hyvin antaa wheelie balance pointit, donitsien pyörittely jne....

ja sitten ihan yleisesti mielipiteitä onnistuneista rakennetuista stuntti pyöristä kuvaa ja faktaa mikäli sitä on saatavilla..
Jatkossa ottakaa yhteyttä uuteen käyttäjääni stalker-
Jacka
Paikkakunta:
Helzinki
Liittynyt:
17.11.2004 16:37

ViestiKirjoittanut Jacka » 30.12.2004 23:31

Mulla on toi planbeen jepen vanha cbr600 -94. Ovat erittäin yleisiä stunt käytössä ainakin suomessa ehkä vähän alkaa jo vanhaa kalustoa olla mutta toimii hienosti. Helppo oli omasta mielestäni päästä pyörään niin sanotusti sisälle, tosin ois tietysti ehkä helpompaa alottaa harjottelu jollain uudemmalla
ja kevyemmällä laitteella jos lompakko antaa periksi...

Itse olen tohon ollut pyöränä tyytyväinen toi pc25 moottori on aikas jees, tasanen vääntö ja kaikki, ja kuulemma aika kestävä konekkin noissa on...
Operaatio Korjataan B-Weekend 06:
http://www.bomberweekend.com/guestbook/ ... c.php?t=10
<-|stalker|->
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
19.3.2004 22:19

ViestiKirjoittanut <-|stalker|-> » 31.12.2004 1:18

Jacka, paljonkos maksoit pyörästäsi? tuliko mitään mukaan..esim uutta palaa wheelie (mikä tuki nyt olikaan :D ) tai sitten kaatumarautoja yms??
Jatkossa ottakaa yhteyttä uuteen käyttäjääni stalker-
Memphis Eläkeläinen
Pyörä:
610 SM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Memphis » 31.12.2004 1:34

Parit kommentit poisteltu, katotaan miten aihe kehittyy. Nyt takas asiaan.
<-|stalker|->
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
19.3.2004 22:19

ViestiKirjoittanut <-|stalker|-> » 31.12.2004 1:46

....kiitän....
Jatkossa ottakaa yhteyttä uuteen käyttäjääni stalker-
junnu82
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.2.2004 15:13

ViestiKirjoittanut junnu82 » 31.12.2004 15:03

Tuo meikäläisen CBR on uudempaa mallia eli PC31, mutta eipä siinä suurta eroa vanhempaan ole. Runkokin taitaa olla ihan sama.

Kovin paljoa en ehtinyt syksyllä treenailla, mutta helposti sillä etutassu nousee ylös, ihan vakio välityksilläkin. Muutaman päivän tutustumisen jälkeen otti takakate ja vaimennin maahan.

Öljyt ja bensat siellä pysyy sisällä ihan luonnostaan, toisin kuin esim. tuossa DR:ssä. Sillä kun keuli pisempään kunnon kulmassa, niin bensaa valui ylivuotoletkusta ja öljyt tuli pihalle ilmanputsarista.

Huono tässä on mitään kertoa, kun kokemusta on tasan kahdesta pyörästä ja nekin on toistensa vastakohdat.
Life begins at 45 degrees.!
http://www.stuntmania.net
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 31.12.2004 15:47

Ensi kesänä olis tarkoitus räpiköidä jollain isommalla mopolla. Varmaan joku 600:nen kyykky tulee ja kyykkynä se on myös tarkoitus pitää eikä mitään faitterihässäkkää alkaa rakentamaan. Ei millään pahalla junnu ja jacka :)

CBR 600f4 tai 636 kawa on ykkösvaihtoehtoja, mutta saa nähdä sitten minkälaiseen ritsaan rahat riittää...
Jacka
Paikkakunta:
Helzinki
Liittynyt:
17.11.2004 16:37

ViestiKirjoittanut Jacka » 31.12.2004 17:24

Tosin öljyä kannattaa lykätä koneeseen aika reilusti... mulla on varmaan lähemmäs 5litraa.
Operaatio Korjataan B-Weekend 06:
http://www.bomberweekend.com/guestbook/ ... c.php?t=10
<-|stalker|->
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
19.3.2004 22:19

ViestiKirjoittanut <-|stalker|-> » 2.1.2005 14:56

muuten jacka...onko toi sun pörräs rekkareis? ku niitten plan been hemmojen pyöräthän ei ollut rekkarissa? jos joku tietää varmemmin niin korjatkaas ;)
Jatkossa ottakaa yhteyttä uuteen käyttäjääni stalker-
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 2.1.2005 14:58

Ei ole rekisterissä.
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 2.1.2005 15:17

No jos ei rekisteröityä pyörää tartte, niin sit kannattaa hakea saksasta mopo ja jättää verot maksamatta. Pikkurahalla saa vaikka millasia vimpaimia ja samalla reissullahan voi käydä hakemassa pari rekkakuormallista palikkaa siihen mopoon :)
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Rautaketju
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
18.4.2004 22:02

ViestiKirjoittanut Rautaketju » 2.1.2005 15:23

Juu sieltä saa noita isojakin mopoja ihan helvetin halvalla. 2004 mallia olevan gixxerin voi saada ~4000€. Nää on siis niitä suizia joilla ajetaan sitä saksan suzuki seriee.. aika offtopic kylläkin mut halusin vaan sanoo et siältä tosiaan saa rekisteröimättömiä pyöriä tod. halvalla ;)
nsr bandit ym. liput+laput. kivaa! (myydään nsr käytetty takahaarukka.. yv jos kiinnostaa!)
nilppi
Paikkakunta:
Oripää
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut nilppi » 5.1.2005 10:53

Itellä olis tarkotus hakee ratapyörä saksasta, niin mistäs näitä pääsee katteleen etukäteen, kun mobilesta ei tunnu löytyvän?
Sano vaikka sana päivässä, mutta älä änkytä!
jaket
Liittynyt:
12.1.2005 16:49

ViestiKirjoittanut jaket » 13.1.2005 16:35

itsellä on tommonen 954:nen honda nyt tekeillä, ei nyt pelkkään kikkailuun, vaan jokapaikan höyläksi. Piti ostaa vanha 900RR, mutta kun kolaroituna ei hirveästi enempää maksanut, niin miksi ei? Ja vetäähän(on vetänyt) kaikenmaailman dariukset yms 954:sella, joten se on kai sitten hyvä. Etuna ehkä ruisku vanhempaan RR malliin verrattuna ja onhan tuo kevyempi kuin moni 600nen. Ja kestävä, stuntlifella ovat poksautelleet GSX-R:n koneita ja runkoja kuin pop kornia. Öljypickuppi on takana, joten ei tarvi muutella, vähän liikaa öljyä vaan koneeseen. Takarunko on pultattu kuudella pultillä päärunkoon, joten sekin on suzukia kestävämpi.

pääasiana taitaa olla se, että stuntpyörän rakentelu ei ole mitään halpaa hommaa. Pyörän voi vielä saada kohtuullisesti, mutta ostappa välitykset 200-300ekeä?, takajarru kädelle, 100-300e? kaatumasuojat 0-300e? rauta taakse 0-300e? Suzukiin öljypickuppi ? 50-100e? Jenkkityylin pyörissä vielä vahvistettuja katerautoja yms. Mitä enempi tekee itse, niin sen halvempi. sitten vielä kone/kesä?

Sponsori ei olisi pahitteeksi, esim veikkaus voisi sponssata lottovoitolla:)

JT
two wheels to go, four wheels to tow
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 14.1.2005 0:09

Matti Tepsan vanha 954 oli blocketissa myynnissä nyt syksyllä. Siitä olis saanut valmiin mopon kaikilla tarvittavilla heebeleillä kohtuu halvalla jos olis ehtinyt ajoissa (ja jos olis ollu rahaa...). Tais olla 55 000 kruunua hintana.
Käsitin että siinä oli öljynkierrolle jotain muutoksia tehty, vaikka ilmeisesti ne ei siis hondissa mitenkään pakollisia olekkaan?
Ja easy-clutchin se oli laittanut myös. Mutta miten raskas se 954:n kytkin vakiona sitten on? Jaksaako käyttää hyvin yhdellä sormella?