Honra kirjoitti:kuinkas ku kuunteletta musiikki vaik mp3 niin minkälaasii kuulokkeita käytättä ettei paina kupärän alla
Ju_HiS kirjoitti:Honra kirjoitti:kuinkas ku kuunteletta musiikki vaik mp3 niin minkälaasii kuulokkeita käytättä ettei paina kupärän alla
Mulla on tuommoset kuulokkeet. On tosi hyvät, musiikki kuuluu hyvin ja ei mene kuulo.
http://www.pixmania.com/fi/fi/173886/ar ... kplug.html
Honra kirjoitti:no ny näist kuulokkeist vois tehä semmoosen lisäkysymyksen et onko markkinoolla semmoo´sii kuulokkeit jokka ei kovin paina kypärän sisällä ja joiden kanssa kypärän saa helposti päähän ja pois ilman että saa puolet ajokaudesta käyttää pelkkien kuulokeiden asentamiseen
Keppis- kirjoitti:Westone UM1 (Joo maksaa, tiedän) mahtuu täydellisesti kypärän alle, eli ei paina korvaa ollenkaan ja toimii myös korvatulppana. Itse omistan kys. kuulokkeet
Steelwing kirjoitti:Edulliset ja melko hyvällä äänenlaadulla varustetut (reilusti paremmat kuin esimerkiksi Koss Spark Plugit) korvakäytäväkuulokkeet (vaimentaa ulkoista melua) olis Creativen EP-630. Hinta n. 20 e ja mahtuu hyvin kypärän sisään. Olen siis omistanut noi Spark Plugitkin ja pistin ne heti myyntiin kun olin pari kertaa kokeillut. Sen verran karsee äänenlaatu. Älä vaivaudu edes kokeilemaan.