2009 taisi olla viimeinen vuosi kun mä olin mukana. tosiaan ajettiin harhaan, kun me etsittiin uutta leaderia yhteisajolle, ei vaan aina jaksa ajaa keulilla vetämässä porukkaa.
Homma meni siis niin että lyötiin jollekkin randomhäiskälle joka oli jollain en muista millä mopolla liikenteessä kartta käteen että noin vedät lenkin. kartta oli piiretty roiskaläpän pohjapahviin eikä ollut "ihan täysin tarkka ja mittasuhteissa" ja vituksha se meni
mä muistan suunilleen tuon reitin kans mitä ajellaan, mutta muistaako moni vielä sen alastoman miehen joka juoksenteli siel metsänkeskeltä tielle ihmetellen meitä ja ja jatkoi matkaansa tienyli toiseen metsään. vuosi oli siis 2005 ja tämäkin nähtiin vain siksi että mulla loppu kemeksistä kakku kesken lenkin ja jostain apriliasta valuteltiin bensaa limupulloon että saatiin kämä taas pörisemään!
Ei kai tuolla hepe ole koskaan ollut mitään kunnon järjestäjää, jokainen on aina varannut mökkinsä itse ja ollut hiljaa koko miitistä, homma toimi sillätavalla kaikista parhaiten. eli pidettiin ns. huomaamatonta ja matalaa profiilia
tarvitseeko tuonne jonkun järjestelyporukan, siitä en sitten tiedä. parkkipaikkaa me ei saada enään kuitenkaan käyttöön, siitä vuoden 2004 lentokenttäsuorasta nyt puhumattakaan! ABC henkilökunnan kanssa ehkä voisi neuvotella jos sinne takasuoralle voisi lippusiimata jonkun alueen esmes hidasajoakisaa varten? sellainen oli v.2005.
Mitenkäs, haluaako kukaan kerätä nimilistaa lähtijöistä että saisi jonkun kokonaiskuvan että onko sinne kukaan edes tulossa, mä keräsin sitä v.2005-2007. voin mahdollisesti tänävuonnakin moista tehdä, mutta en kyllä lupaa että itse kemuihin olen tulossa, saas ny nähä. Lista oli aikanaan mallia allaoleva, paikkakunnittain aakkosjärjestyksessä.
Etunimi Sukunimi Pyörä Paikkakunta
ps. Kalajokimiitin kuuluu ja pitää olla Heinäkuun toisena viikonloppuna, niin se oli ja niin sen pitääkin olla nyt ja aina. eli periaatteessa 6-8.7:ttä koska edellisviikon sunnuntai on 1.7:ttä