soinilaine kirjoitti:Sanokaas että mitä pitäs otta mukaa jos uudella pyörällä liikkellä?
Älä hajota sitä heti.
Jaah luin että "mitä pitäs otta huomioon".
Countach kirjoitti:soinilaine kirjoitti:Sanokaas että mitä pitäs otta mukaa jos uudella pyörällä liikkellä?
Äiti pitämään kädestä.
Klaisrad kirjoitti:No varatulppakin vois olla yleensäkin ihan hyvä ottaa mukaan... ei ainakaa ketuta nii paljoo jos on tulppa mukana ja tulppa menee sököks jossai ei mtn
MänTä kirjoitti:Tulpan ja semmoiset voi jättää hyvällä omalla tunnolla kotia.
MänTä kirjoitti:uusi 4-t piikki joka söisi tulppia? Jos lähdetään tuolle linjalle, niin varavaijereita, varaöljyä, vaihto ketjulukko, tubelessrenkaan korjaussarja, varapolttimoita...
Tomppa90 kirjoitti:Steelwing kirjoitti:Edulliset ja melko hyvällä äänenlaadulla varustetut (reilusti paremmat kuin esimerkiksi Koss Spark Plugit) korvakäytäväkuulokkeet (vaimentaa ulkoista melua) olis Creativen EP-630. Hinta n. 20 e ja mahtuu hyvin kypärän sisään. Olen siis omistanut noi Spark Plugitkin ja pistin ne heti myyntiin kun olin pari kertaa kokeillut. Sen verran karsee äänenlaatu. Älä vaivaudu edes kokeilemaan.
Molemmat omistaneena olen eri mieltä... Toki Creativet ovat paremmat, mutta eipä niissä suuria eroja ole. Kossit hakkaa kuitenkin mennnentullen normaalit napit. Tietty kaikki riippuu myös käyttäjän korvista.
-k4n1- kirjoitti:Tomppa90 kirjoitti:Steelwing kirjoitti:Edulliset ja melko hyvällä äänenlaadulla varustetut (reilusti paremmat kuin esimerkiksi Koss Spark Plugit) korvakäytäväkuulokkeet (vaimentaa ulkoista melua) olis Creativen EP-630. Hinta n. 20 e ja mahtuu hyvin kypärän sisään. Olen siis omistanut noi Spark Plugitkin ja pistin ne heti myyntiin kun olin pari kertaa kokeillut. Sen verran karsee äänenlaatu. Älä vaivaudu edes kokeilemaan.
Molemmat omistaneena olen eri mieltä... Toki Creativet ovat paremmat, mutta eipä niissä suuria eroja ole. Kossit hakkaa kuitenkin mennnentullen normaalit napit. Tietty kaikki riippuu myös käyttäjän korvista.
mites noi spark plugit kun itellä sellaset oli viime kesänä, ja ne kun laitto tarpeeks syvälle korvaan niin häipy lähes kokonaan musiikki, ei kuulunut kun ihan hiljasella. tuo siis kun laitto kypärän päähän ja kuulokket painu korvaan jonkin verran normaalia enemmän. niin miten ootte saanut ite ne kuulumaan? tossa mietin et jos sitä tollaset creativet ostais verkkokaupast joku viikko kun rahaa löytyy
Ek1 kirjoitti:http://mp3.ramedia.fi/index.php?topic=931.msg1500