Tomppade kirjoitti:Zone, tuollainen 85tkm ajettu cbr kaipaa korkeintaan nokkaketjuremppaa, sitten mennään taas toinen mokoma, jos huoltoa on edes hiukan harrastettu. Tosin rikkomallahan saa kaiken aina rikottua, se on fakta.
Joo en epäile yhtään ja siis kuten laitoinkin että voi päästä pitkäänkin kun nätisti kohtelee. Itse melkeinpä käyttäisin kyllä jo ton verran ajetun koneen auki ja mittaisin toleranssit ennen kuin sillä reissuun lähtisin. Noin vähän niin kuin varmutta silmällä pitäen. Ei nuo kilometrit tarkoita että se loppu on, mutta tarkistus olis ihan paikallaan.
Koska ei ollut ihan tarkkaa tietoa mihin tarkoitukseen se pyörä loppupeleissä päätyy, niin ei paras valinta fighter -aihioksi ja rääkättäväksi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että yksikään pyörä ei ole siihen tehty, mutta fakta on että turhan moni ja eteenkin alkuperäiskuntoinen yksilö siihenkin nykyään päätyy.
Itsekin kyllä sitä mieltä että GS500 on yksi parhaimpia ensipyöriä ja muutoinkin rauhallisempaan reissaamiseen. Se on jokaisesta isokokoisesta tyypistä itsestä kiinni kokeeko sen pieneksi vai ei. Mä olen vain 173cm jalkahiestä hilseeseen joten itselleni GS oli kokonsakin puolesta kuin "hanska" käteen. Jotkut isommat kaverit on moittineet sitä kokoa. Tykkäsin kovasti kun yhden kesän sellasella päästelin ja kun tuo koheltamisintokin on jo tällä iällä aika hyvin laantunut.
Soppanestori kirjoitti:Ja ABS jarrut on todella hyvä lisävaruste
Mulle ABS taas on yksi perkeleen kirosana. En tykkää yhtään. Niin ja tallissani oleva härpäke ei ole edes 90 luvun laite vaan 80 luvun lopusta. Siinä ei ole mitään turhaa härpäkettä, vaan kaikki on moottoripyörää ja tehty vielä laadulla, ei halvalla. Se on mulle just hyvä ja sehän on pääasia.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein