mikksa kirjoitti:kannattaa uusia akku
Otin eilen akun irti ja latasin sen täyteen. Nyt on yli 24 tuntia kulunut eikä varaus ole laskenut yhtään.
-_Joonas_- kirjoitti::'( kirjoitti:Onko normaalia, kun kovissa jarrutuksissa etupää tavallaan tärisee. En usko, että johtuu maan epätasaisuudesta, koska se on niin tasainen se täriseminen.. tai nykiminen..
Prkl jos jarrulevy on kiero tai jotain.
Tsekkaas jarrulevyjen niitit, ettei oo jumissa.
:'( kirjoitti:-_Joonas_- kirjoitti::'( kirjoitti:Onko normaalia, kun kovissa jarrutuksissa etupää tavallaan tärisee. En usko, että johtuu maan epätasaisuudesta, koska se on niin tasainen se täriseminen.. tai nykiminen..
Prkl jos jarrulevy on kiero tai jotain.
Tsekkaas jarrulevyjen niitit, ettei oo jumissa.
En kyllä ihan ymmärrä mitä tarkoitat tuolla jumiin menemisellä, mutta pitää käydä katsomassa, ehkä sitten tajuan
EDIT: Kävin katsomassa... Mitä tarkoitat niittien jumiin menemisellä?
:'( kirjoitti:
Vaihdoin eilen tulpat (NGK R CR9E, kärkiväli 0,72mm). Nyt täyskiihdytyksessä ei ole tehoja 8000-12000 kierrosten alueella. Ennen kun kiihdytin tehot lisääntyi kierrosten mukaan eli pyörä kiihtyi 6000 jälkeen tasaisesti koko ajan paremmin. Nyt se kiihtyy 11t-12t kierroksille asti koko ajan yhtä huonosti ja välillä "nytkähtelee" kun pyörä meinaa lähteä kiihtymään kunnolla. 12000 kierrosten jälkeen alkaa kulkea kunnolla..
Mistä tämä voisi johtua?
Pyörä on vm 2008.
:'( kirjoitti:
Jos tulpanhattu olisi halki, niin miten se toimisi täydellisesti 12000+ kierroksilla?