Theblain kirjoitti:Minkälaiset huoltovälit hussessa? Entä onko niissä mitään tyyppivikoja. Yheksi ongelmaksi mietin talvella myös sen, että miten noita vehkeitä saa kylmiltään käyntiin pikkupakkasella, kerrostalossa kun nykyään asustelen. Huoltotilat kyllä löytyy muttei säilytyspaikkaa öiden yli. Jos talvella en aja niin sitten taas löytyy säilytystila talven yli vähän kauempaa.
Sanoit että 660smc tärräilee, mites tuo 690 onko kellään siitä kokemuksia?
Siis ihan normaalit kuin muissa kilpapyörissä, öljyt 500-800km, suodatin vaikka joka toisella, venttiilit vaikka 2000km välein. Itse suunnilleen katoin noin ja vaihdan ölpät, ne käy nopsasti, venttiilit on olleet arvossa, kun ei kierrätä koko ajan korkealla, mutta huolto välit samat kuin Ktm. Ilmanputsarin vaihtaa kerran kaudessa, mulla pestävä ja niitä kaksi kpl, tulpan vaikka joka kauden alussa, no vaikka kerran kauden välissä.
Hussessa ei nyt toistaiseksi ole ollut mitään tyyppivikoja, se riippuu käyttäjästä, toisilla on 10 000km vaihdelaatikosta hajonnut rattaita, lohkoja haljennut(yksi kilpuri jossa oli startti ratas vähän väärin), ruiskuja hajonnut....Mutta toisilla on 25 000km kestänyt koko kone, kadulla/radalla ajettu.
En tiedä noista talvikäytöstä, itse en välttämättä ihan pihalla seisottaisi tuollaista pyörää talvella...Mutta kukin omalla tavalla. Tuossa Ktm 660smc taitaa olla kiksi käynnistys, mutta kait siihen saa neitinapin. Tuo 690smc se on tehokas katusupermoto...