"säätösatsilla" varmaankin tarkoitetaan varmaankin venttiilien säätöpaloja:
http://www.cyclebuy.com/shopping/hotcams/images_hotcams/shims_lg.jpg
Uudemmissa laitteissa kun ne ei ole ruuvisäätöiset.
Haatsi kirjoitti:Näyttää vaan itse typerältä kun yrittää muitten kustannuksella hauskuuttaa eikä tajua itse olevansa aivan hakoteillä..
"säätösatsilla" varmaankin tarkoitetaan varmaankin venttiilien säätöpaloja:
http://www.cyclebuy.com/shopping/hotcams/images_hotcams/shims_lg.jpg
Uudemmissa laitteissa kun ne ei ole ruuvisäätöiset.
Haatsi kirjoitti:habusa: Voisi hyvinkin olla tuo pulser coil. Sen tehtävänä on vauhtipyörän ollessa oikeassa kohdassa antaa sykäys CDI boksille joka taas laittaa sen eteenpäin aina tulpalle asti ja näin saadaan bensa räjähtämään. Niin se että antaa heikon kipinän ja varsinkin että jättää välillä välistä kuullostaisi vialta pulser coilissa. Vika voi tietty olla myös pulser coilin vauhtipyörän päässä tai miksei vaikka CDI boksissakin.
Stål kirjoitti:Näin vanhoissa en kattois niin paljon mittarilukemaa, vaan enemmänkin tehtyjä remppoja ja pyörän kuntoa. Nää mittarit ku nollaantuu itestäänkin joskus Nimim. mulla nollaantu