Tosin Suomi24 onkin aikalailla erilainen foorumi.
Off Topic loppu.
HenkkaWRC kirjoitti:Okei! Kiitoksia tiedosta. Mukavinta oli että kukaan ei vastannut Suomi24 tyyliin: "Lähe ny vittuun siitä kevarihomo. Hommaa eika kortti ja tuu sitte kyseleen tehoista!"
Tosin Suomi24 onkin aikalailla erilainen foorumi.
Off Topic loppu.
kurapäristelijä kirjoitti:On myös erittäin tärkeää että pultit ovat oikean mittaiset!! Ja hätäfiksattua saa pidemmällä pultilla kun passaa juuri sopivaksi prikoilla tai katkaisemalla ettei ota pohjaan, mutta tarttuu kuitenkin (ehkä) jäljellä olevaan kierteeseen.
kurapäristelijä kirjoitti:Joku on ajanut kuulemma vuosia katsomatta niitä kahta sihtiä eikä siinä mitään vaaraa ole. Täyttömäärä vaan on desin pari vähemmän jos ei päästä koneen (alapuolella) propusta pois mitä sinne valuu. Vaihteiston sihtiä ei jaksa edes joka öljynvaihdossa tarkastaa sillä kun ei kauheasti merkitystä ole.
Jos se alla oleva proppu on pelkkä kuusiokolo, hommaa uudempi joka käy esim. 530 malleihin, siinä on torx ja 13mm mutta muuten tasan sama osa ja sihti. Noin muuten pieni kopautus ja kunnon työkalut auttaa.
Jos vaihdoit jo öljyt ja suodattimet ei kannata kurkata kuin se alempi sihti ja lisätä aavistus öljyä sieltä kun ei tule ulos kuin vähän vaikka olisi öljyt sisällä. Koneen kupeessa oleva jätä seuraavaan kertaan jos magneettipropussa ei ollut mahdottomasti sälää.