-06 ja -07 ovat keskenään samanlaisia. Puolestaan taas -08 ja -09 ovat keskenään samanlaisia. -10 sai aiempiin verrattuna pidemmän ääänenvaimentimen ja moottorin alavääntöä kai saatiin aavistuksenomaisesti parannettua - ilmoitettu huipputeho taisi kyllä vähän laskea -08/-09:sta.Ishi kirjoitti:Sellaista kyselisin, että onko -07 r6r:ssä jotain eroa -08----> oleviin r6r:iin...? itsellenikin näillä näkymin tulossa r6r kesäpeliksi
Kyselin joskus toiselle foorumilla -06/-07 vs. -08/-09 eroista ja sain a.o. vastauksen:
parjan_fin kirjoitti:08:ssa on korkeampi puristussuhde, venttiilit hiukan pystymmässä, muuttuvapituuksiset imukanavat, laakereiden leveys (kampuralla) hiukan leveämpi ja yksi voitelukanava lisää.Tuossa noi isoimmat.
Koneeseen tuli muistaakseni jotain 50 kpl luokkaa muutoksia, pelkästään. Runkoon tuli muutoksia, samoin kolmioiden (siis T -kappaleiden) offsettiin ja leveyteen tuli muutoksia. Keulaputket on 10 mm pidemmät kuin 06 / 07 versiossa. Etujarrulevyt on 0,5 mm paksummat ja 0,5 mm paksummilla rei'ityksillä.
Ja käsitykseni mukaan 08 ja 09 on samat pelit ja osat käy ristiin. Samoin kuin 06 ja 07 ovat "samoja". Niin ja tietysti värit sekä muovien mallit muuttui