SMRacing kirjoitti:ZX-6R ('05) 113.8 @ 13,250 427 400
ZX-6R ('03) 107.5 @ 13,000 418 389
Aika sama kumman ottaa teknisiltä ominaisuuksiltaan, ota se kummassa parempi hinta/laatusuhde. 06 uudempaa en harkitsisi, on kawan 636cc 03-06 mallien moottorit parasta mitä supersporttiin voi toivoa.
^tinnu^ kirjoitti:Moi... Olen ostamassa isompaa pyörää --> 25kw ja yksivaihtoehto oli tämä kyseinen pyörä http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-6r/1009551 kannattaako tälläistä ostaa? onko liikaa ajettu? millaiset huoltovälit näissä on?
Yzä kirjoitti:Joo mutta toi on musta, siitä voikin maksaa vähän lisähintaa, imo hemmetin komea
Joonua kirjoitti:Millasta hintaa kannattaa maksaa -03vm 636 kawasta, ajettu 26tkm 2-kilpinen(kuulema paikalla lipattu)? Pyörä tulee mahdollisesti käyttöön mutta todennäköisesti myyntiin ensi keväänä. Onko jotain erityistä mitä kannattaa tsekata kun käyn katsomassa ja tekemässä kauppaa?
khor kirjoitti:Minkälaiset huoltovälit ZX-6R -05 on? Tarkoitan siis öljyt+suodatin, venojen säätöä, tulppia ym. pientä.
Laareppi kirjoitti:Paljonko sulla on kilsoja taulussa? Ts. mikä on seuraava huolto?
khor kirjoitti:Pyörä, jota oon kattomassa, niin kilsoja on 26800km. Sillä justiin oisin kiinnostunut, että missä kilometrimäärissä nuo "varsinaiset" (=isommat kuin öljyn vaihto) huollot on?
Laareppi kirjoitti:24tkm on iso huolto, jossa säädetään venttiilit yms. Maksaa normaalisti öbaut 500-600€ (nimimerkillä ensi kesänä tulossa...)
Eli se kun on tehty niin pitäis olla kaikki kunnossa.
khor kirjoitti:Tuohon nyt ei ole näillä näkymin tehty tuota isoa huoltoa vielä, täytyy tiedustella tarkemmin. Mutta ois iso apu jos tietäisi mitä tuohon isoon huoltoon sisältyy ihan tarkalleen, niin tietää vähän varautua, että mitä tekee itse, mitä liikkeessä ja millä budjetilla. Ja näin saisi vähän hinnan viilausta aikaan liikkeen kanssa.