Noniin elikkäs tässä lueskelin mitä tänne oli kirjoiteltu ja huomasin että täällä mainittiin husky 511 SMR josta ei tainnut paljoa tietoa ollut, joten ajattelin kertoa siitä hieman kun itse satun omistamaan kyseisen laitoksen.
Kyseisessä pyörässä on BMW valmistama kone ja keihinin ruiskukaasari. Kone on BMWn 450 G malleista löytyvä kone josta on kuutiomäärä nostettu tuohon 470-490cc kokoon. Tehoa löytyy aivan tarpeeksi vakiona kun vaihtaa ruiskukartan (tulee uuden pyörän mukana joka on "plugi" joka laitetaan penkin alle). Ruiskukartta poistaa rajoituksen joka rajoittaa nopeuden 127 km/h tämän jälkeen pitäisi kulkea n.160km/h ja keulii, sutiaa ja paukkuu aivan tarpeeksi.
Pyörä on helppo hallita ja ei paina paljoa. Eikä ollut aprilia sx 125 kevaria paljoa isompi kun vaihdoin pyörän ja saon ne liikkeessä vierekkäin.
Hinnasta voin mainita sen verran että itse löysin tarjouksessa olevan uuden Moto Raumalta jolloin rekisteröitynä olisi hinta 7990€ eli melkein 3000€ halvempi kuin uusi KTM EXC 500.
Jos kiinnostaa jokin pyörästä kysy lisää
PS. Olen uusi täällä