250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 4.6.2011 6:57

Jesccc kirjoitti:
_Jre_ kirjoitti:...säädöt ok...

Mitenkäs herkkiä nämä on näitten säätöjen kanssa verrattuna piikkiin, että saako olla aukomassa heti ku lämmöt tipahtaa sinne +5?

Keväästä syksyyn mennään samalla suuttimella. Pakkasille sitten pikkusen isompi. Ei mitenkään kovin tarkka säädöistä.
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 4.6.2011 7:03

_Jre_ kirjoitti:SXS putkisto täälläkin, säädöt ok, 165 suutin. Matkavauhti max jotain 85 muuten ollaan liikaa piikillä. Yleensä koko illan ajoista kaikki kaupungin kiertoa/kikkailua. Ja silti tuntuu vievän vähemmän löpöä ku vanha 125 sm husse :D Ei ymmärrä.

Ei voi pitää paikkaansa :D . Onhan näiden isojen 250-300 todettu enduropiireissäkin kuluttavan paljon. Hyvä että tiettyjä kisoja pääsee maaliin asti ;)
Bonnie
Pyörä:
Ktm Exc 300 '05
Paikkakunta:
€$BÅ
Liittynyt:
6.4.2007 15:41
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Bonnie » 4.6.2011 9:31

Ite olen huomannut kulutuksen kasvaneen piikkiajoilta ehkä muutaman litran sataa kohti, olisin kuvitellut että kuluttaa enempi.

300exc on kaikinpuolin erittäin mukava pyörä ajaa. hauskuuskerroin on kohillaan kyllä :D
kotkotin
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 4.6.2011 11:12

supermoto31 kirjoitti:Ei voi pitää paikkaansa :D . Onhan näiden isojen 250-300 todettu enduropiireissäkin kuluttavan paljon. Hyvä että tiettyjä kisoja pääsee maaliin asti ;)

Nyt alkaa tosissaan miettii onko omas pyöräs kaikki kunnossa :D Mites sulla toi vääntöpuoli sxs putkella, onko tuttua et neloselt vitoselle siirryttäes hyppää piikin alle ja tuntuu ku olis kuminauha kaasuvaijerina. Entä vakioputki? Ja punanen pa-jousi siis ollu käytössä.
Jesccc
Pyörä:
GasGas 300ec
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.4.2010 15:40
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Jesccc » 4.6.2011 13:05

...Onhan näiden isojen 250-300 todettu enduropiireissäkin kuluttavan paljon. Hyvä että tiettyjä kisoja pääsee maaliin asti ;)


No ei auta muu ku iskee sitä menovettä tankkiin, eiköhän kaikki oo osannu päätellä ostaessa että saattaa imasta vähän bensaa : D Mutta on se joka pennin arvosta : D
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 4.6.2011 18:34

_Jre_ kirjoitti:
supermoto31 kirjoitti:Ei voi pitää paikkaansa :D . Onhan näiden isojen 250-300 todettu enduropiireissäkin kuluttavan paljon. Hyvä että tiettyjä kisoja pääsee maaliin asti ;)

Nyt alkaa tosissaan miettii onko omas pyöräs kaikki kunnossa :D Mites sulla toi vääntöpuoli sxs putkella, onko tuttua et neloselt vitoselle siirryttäes hyppää piikin alle ja tuntuu ku olis kuminauha kaasuvaijerina. Entä vakioputki? Ja punanen pa-jousi siis ollu käytössä.

Vaikee sanoo, ihan kunnossa oli. Myyty tosin jo :( . Ei kyllä se melko lailla tehoalueella pysy eikä kuminauhoja tuntunu. Sen verran kovaa oli kulku jopa pitkillä väleillä :D Jousta en vaihtanu, mutta olisko ollu punanen.
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Saari^ » 5.6.2011 16:50

supermoto31 kirjoitti:
Saari^ kirjoitti:Kolmesatkussa on enempi vääntöä mitä kakspuokissa, mut loppupään tehoja sit kakspuokissa on taasen enemmän.. Nappulat on kyl ihan reiästä kadulla, helvetin epämukavat ja kuluu nopeesti. Mieluummin heittäis jotkut vähän katuystävällisemmät gummit alle.
Nelarin itse ottaisin ennemmin kadulle.. Ei tartte öljyistä huolehtii ko sitä pyörii siellä koko ajan, ja kakstahti vie enemmän löpöä(?)
Huoltoja saa tehdä pyörään ku pyörään joten siinä nyt ei oo kummosia eroja.

Ei ole puokissa enempää lopputehoja. On vaan enemmän piikkimäisempi.

Eikös ne nyt oo ihan sama asia? :nörtti: :lol:
Jesccc
Pyörä:
GasGas 300ec
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.4.2010 15:40
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Jesccc » 5.6.2011 17:12

Tuskin kenellekkään tullu onglemia poliisejen kanssa noista tehoista? Ku nä on kuitenkin överi pieneks rekisteröity... Kyllä sen piikistä ymmärtää että on vaikka 8kw mut sit jostain 300:sesta voi olla eriasia : D?
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 5.6.2011 17:48

Jesccc kirjoitti:Tuskin kenellekkään tullu onglemia poliisejen kanssa noista tehoista? Ku nä on kuitenkin överi pieneks rekisteröity... Kyllä sen piikistä ymmärtää että on vaikka 8kw mut sit jostain 300:sesta voi olla eriasia : D?

Ei ole tullut, harvemmit poliisit lähtee moottoripyörää penkittämään :) Ei tuossa vielä mitään, 6kw 650 bergistä on aika överiksi vedetty. :D
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 5.6.2011 20:02

Yks ilta lainasin kaverille pyörää ni oli sitte joku rento mp-poliisi innostunu kääntelee kaasuu vapaalla ja päteny että ei näitä koskaan oo millään kuristettu. Äänistä oli sitä mieltä että turhan räväkät, "pidä matalaa profiilia ettei joku vittupäissään ammu kiväärillä" tjsp.

Kerran taas jumiteltiin eräällä bombersuoralla kun sivari-mp tuli kyselee papereita. Kaverin nelipuokista se spottas acran ja huomautti tehoista, kolmesatkun tehot taas ei kiinnostanu pätkääkään, olikohan sitte liian selvä tapaus :D

Kyllähän tohon kusetusruuvin vois väsää kahvaan mutta itellä ei ainakaa riitä pokka väittämään että joo aito kuri on kiinni, kaasu liikkuu 2mm koita vaikka.
Jesccc
Pyörä:
GasGas 300ec
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.4.2010 15:40
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Jesccc » 5.6.2011 20:08

_Jre_ kirjoitti:...
Kyllähän tohon kusetusruuvin vois väsää kahvaan mutta itellä ei ainakaa riitä pokka väittämään että joo aito kuri on kiinni, kaasu liikkuu 2mm koita vaikka.


Viimeseen astihan se pitää kiistää, että ei ole. Jottei kortti lähe ja tule suurempia sanktioita kun kilpien lähtö epäilyn takia. : P
Jesccc
Pyörä:
GasGas 300ec
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.4.2010 15:40
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Jesccc » 6.6.2011 19:14

Mitenkäs xenoneita saa näihin akuttomiin pyöriin laiteltua? Ja riittääkö koneenpyörimisestä tuleva virta xenoneille?
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 6.6.2011 19:25

Jesccc kirjoitti:Mitenkäs xenoneita saa näihin akuttomiin pyöriin laiteltua? Ja riittääkö koneenpyörimisestä tuleva virta xenoneille?

Xenoni käytännössä vaatii akun. Ei kestä vaihtelevaa virtaa.
Bonnie
Pyörä:
Ktm Exc 300 '05
Paikkakunta:
€$BÅ
Liittynyt:
6.4.2007 15:41
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut Bonnie » 7.6.2011 22:18

http://www.blackbikeshop.com/products/s ... 73-renkaat Onkos kellään hajua mitkä ihmeen vanteet noi oikeestaan on? Ja onko mitään hajua onko laadukkaat, vaikuttaa aika edulliselta :D
kotkotin
robbani
Pyörä:
gas gas 125, Ktm exc 250
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
9.2.2009 19:07
Re: 250/300 2t Yleiskekustelu. (Smoto/enduro malliset)

ViestiKirjoittanut robbani » 8.6.2011 1:03

125 topicissa noist parikin kysellyt, ilmeisesti ihan laadukkaiksi totesivat, itsellä ei siis kokemusta noista vanteista ;)