Messico kirjoitti:Taitaa kuussatkujen kysyntä romahtaa täysin tuon uudistuksen myötä kun jatkossa vain 20v täyttänyt saa kuljettaa semmosta vaikka olisi kuristettu..
Kelpais mulle, ostaisin niitä nimittäin rekkalastillisen radalla tuhottavaks.
Messico kirjoitti:Taitaa kuussatkujen kysyntä romahtaa täysin tuon uudistuksen myötä kun jatkossa vain 20v täyttänyt saa kuljettaa semmosta vaikka olisi kuristettu..
HoNNddA kirjoitti:Hetkinen.
Oon piikkikortin saanu 23.9.2011 ja täytän 4.7.2012 kahdeksantoista. Eli pitääkö mun nyt suorittaa tunteja, etten saa suoraan ajaa alle 25kw pyörää?
Vittu jos näin on ku just sen takia hommasin piikkikortin myöhemmällä iällä et pääsee täysikäsenä suoraan pyörän selkään...
HoNNddA kirjoitti:Hetkinen.
Oon piikkikortin saanu 23.9.2011 ja täytän 4.7.2012 kahdeksantoista. Eli pitääkö mun nyt suorittaa tunteja, etten saa suoraan ajaa alle 25kw pyörää?
Vittu jos näin on ku just sen takia hommasin piikkikortin myöhemmällä iällä et pääsee täysikäsenä suoraan pyörän selkään...
Rossoneri kirjoitti:A1:sen saa korottaa a:ksi kun täyttää 18. Käytännössä menee b-kortin mukana, kunhan oot vaan älynny ruksia sen siitä kaavakkeesta.Messico kirjoitti:Taitaa kuussatkujen kysyntä romahtaa täysin tuon uudistuksen myötä kun jatkossa vain 20v täyttänyt saa kuljettaa semmosta vaikka olisi kuristettu..
Kelpais mulle, ostaisin niitä nimittäin rekkalastillisen radalla tuhottavaks.
juvee_ kirjoitti:Veljellä on nyt pikku-a kortti ja täyttää helmikuussa 20v niin senhän pitää myös käydä lisäopetusta että saa A-kortin ?
juIIe_ kirjoitti:eli nytkun syksyllä täyttää saa siis ajaa alle 25 kw ja saa olla vakiona vaikka 90 kw?