Yamaha YZF-R6 vm. 1999-2008

Drained
Pyörä:
Kawasaki ZR-6R 636 '03
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
29.8.2008 22:50

ViestiKirjoittanut Drained » 14.3.2011 0:37

janaboy kirjoitti:Jos ens viikolla pääsis aukaseen ajokauden kun on luvannut koko viikoks aurinkoosta säätä, olis varmaan tänäänkin päässyt alottamaan mutta tuli pari päivää lunta nii perkeleesti, että se sitte jäi.. :paha:

Kyllähän tuota tuli loppuviikosta itekin himoittua tielle lähtemistä. On vaan ikä täynnä vasta toukokuussa, ja pyöräkin seisontavakuutuksessa sinne asti. Ja toisaalta tuossa on lähemmäs 1,5km jäistä hiekkatietä ennen asfalttia, ja sitä ei noin vain ajetakkaan :P Ehkä hyvä niin.

Alkavalla viikolla pitäis tulla toiset katteetkin maalauksesta, saadaan pyörälle vielä vähän uniikimpi ulkonäkö :)
janaboy
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
20.11.2006 19:41

ViestiKirjoittanut janaboy » 14.3.2011 17:56

Jep, ja taas 3cm lisää lunta..

minkä värinen tulee jammusta?
Drained
Pyörä:
Kawasaki ZR-6R 636 '03
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
29.8.2008 22:50

ViestiKirjoittanut Drained » 14.3.2011 21:26

janaboy kirjoitti:Jep, ja taas 3cm lisää lunta..

minkä värinen tulee jammusta?

Täälläki tullu räntää koko päivän..

jammun katteiden punaset osat korvataan mustilla, ja perä tulee olemaan sama kuin joissain kuvissa, joissa penkit mustat. Omasta galleriasta siis. :) Mustavalkoinen tulee siis pääasiassa.
Ishi
Pyörä:
Yamaha YZF-R6r -08
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
11.5.2007 17:46

ViestiKirjoittanut Ishi » 15.3.2011 19:43

Nyt ois pari kuvaa galleriassa uudesta tulokkaasta ;) Ei taida täällä päin päästä ihan heti kutosta testii, jollei ilmat lämpene radikaalisti... Vielä se odotus joskus palkitaan :)
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 15.3.2011 20:40

Kyllä nyt ennen huhtikuun puoltaväliä toivon, että pääsis ajelee ihan kunnolla. Aattelin oottaa, että sulaa ihan kunnolla varjopaikoistakin lumet ja jäät. Ei kehtaa riskiä ottaa että lähtee ajele ja heittää turvalleen vain siks ku ei kehannu oottaa muutamaa päivää pitempää.

Kivat säilytyspaikat sulla, itellä ahtaassa varastossa. Pyörä paskasena ja öljytkin/suodatin pitäs vaihtaa. Pyörän pesuun ei ole mahollisuuksia kuin vasta pääsee ajamaan jonnekkin jossa voi pestä.
Skipidiveinau
Drained
Pyörä:
Kawasaki ZR-6R 636 '03
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
29.8.2008 22:50

ViestiKirjoittanut Drained » 15.3.2011 23:03

Ishi kirjoitti:Nyt ois pari kuvaa galleriassa uudesta tulokkaasta ;) Ei taida täällä päin päästä ihan heti kutosta testii, jollei ilmat lämpene radikaalisti... Vielä se odotus joskus palkitaan :)

Nätti pärrä ja hyvä valinta :) Paljolla myyt ducktailin? ;)
Ishi
Pyörä:
Yamaha YZF-R6r -08
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
11.5.2007 17:46

ViestiKirjoittanut Ishi » 16.3.2011 14:40

Mikes kirjoitti:Poishan ne on otettava jos sen tankin meinaat irrottaa ja eihän niitä nyt kauheesti oo. Pumpulle virtaa, korvausilmat ja bensalinja. Toivottavasti hokasit miten se benslinjan liitin toimii, jos vaan raasti nykäsit niin saatto tulla entinen! On muutes ne vaijerit aika mielenkiintosessa paikassa!

Minkäslainen liitin siellä vastassa? Jos valaisisitte ettei tuu hajotettua kun täytynee itsekin purkaa jossain vaiheessa...
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 16.3.2011 15:08

Sielä tankinpohjassa on noita sähköliittimiä, oisko ollu kolme vai kaks semmosta jotka on vähän hankala irrottaa, mutta varovasti saatiin kaverin kaa ne sit irrotettua. Sit on viel alipaine ja bensaletku ainakin.

Ei se loppujenlopuks ollut edes hirveen vaikea projekti. Hirvitti vaan ekaa kertaa isompaa pyörää ruveta purkamaan, pikkasen erilaista kuin mopon/piikin purku.
Skipidiveinau
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 16.3.2011 15:26

Ishi kirjoitti:
Mikes kirjoitti:Poishan ne on otettava jos sen tankin meinaat irrottaa ja eihän niitä nyt kauheesti oo. Pumpulle virtaa, korvausilmat ja bensalinja. Toivottavasti hokasit miten se benslinjan liitin toimii, jos vaan raasti nykäsit niin saatto tulla entinen! On muutes ne vaijerit aika mielenkiintosessa paikassa!

Minkäslainen liitin siellä vastassa? Jos valaisisitte ettei tuu hajotettua kun täytynee itsekin purkaa jossain vaiheessa...

Lähinnä siinä bensalinjan liittimessä on lukitus, eli ei lähde suoraan vetämällä. Kyllä sen älyää kun sitä kattelee, tulee myös pikaksen bensaa syliin kun sen nappaset irti.
Drained
Pyörä:
Kawasaki ZR-6R 636 '03
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
29.8.2008 22:50

ViestiKirjoittanut Drained » 16.3.2011 23:49

Nyt täytyy tyhmän varmistaa vastasen varalle. :nolo: Kun en oo ikinä pumpullista bensasäiliötä irrottanut, niin onko niin että pumppu pitää bensat säiliössä, eli tankkia ei tarvitse tyhjentää kun bensaletkun irroittaa?
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 17.3.2011 0:09

Ei tartte bensoja ottaa pois. Ja tankinkin voi jättää pystyyn siihen, ite en ainakaan edes irrottanu sitä.
Skipidiveinau
Jykenski
Pyörä:
Kawasaki ZX12R
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
17.5.2005 12:44

ViestiKirjoittanut Jykenski » 20.3.2011 16:09

Nyt on itselläkin oma r6 tallissa odottamassa kunnon kelejä. Galleriassa pari kuvaa mitkä ajon jälkeen nappasin, tosiaan eilen oli hyvät ajokelit jo täällä keskisuomessa niin pääsi ajokaudenkin avaamaan ja kyllähän se oli hienoo :P tehot aivan uskomattomat, murto-osaa uskalsi edes käyttää harjoitellessa uuden pyörän kanssa :D
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 20.3.2011 16:23

No on se kumma, kun joka puolella suomee ajellaan jo räpättimillä. Täällä tule vielä kuuloonkaa ainakin 2-3vk. 8o

E: nyt vasta hokasin, että onko mulla muuten jälkeenpäin maalattu nuo alakatteet? Rupesin kattelee nettimotosta muita 06 rkuutosia, niin niissä kaikissahan on mustat alakatteet? Jännä, nyt vasta tajusin.
Skipidiveinau
Maahine
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
10.8.2007 16:00

ViestiKirjoittanut Maahine » 22.3.2011 15:49

hei, olen nyt isompaan pyörään siirtymässä kaikkien näiden kevareiden ja mopojen jälistä. Ikää vasta 19w niin se 25kW pitäs olla. Luin keskustelun ahkerana läpi, mutta silti jäi auki että onnistuuko vai ei vm. 1999 88kW'n kuristaminen kaasukahvasta. :roll:
Löysin kyllä saksan maalta sen tuv hyväksytyn kuristussarjan, mutta mieluusti kuristaisin pyörän kaasukahvasta. Nyt se viimeinen sana onnistuuko se vai ei. Kiitos :D
-32'c pakkasta ja jinkku senkun liikkuu!
Ishi
Pyörä:
Yamaha YZF-R6r -08
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
11.5.2007 17:46

ViestiKirjoittanut Ishi » 22.3.2011 20:27

Maahine kirjoitti:hei, olen nyt isompaan pyörään siirtymässä kaikkien näiden kevareiden ja mopojen jälistä. Ikää vasta 19w niin se 25kW pitäs olla. Luin keskustelun ahkerana läpi, mutta silti jäi auki että onnistuuko vai ei vm. 1999 88kW'n kuristaminen kaasukahvasta. :roll:
Löysin kyllä saksan maalta sen tuv hyväksytyn kuristussarjan, mutta mieluusti kuristaisin pyörän kaasukahvasta. Nyt se viimeinen sana onnistuuko se vai ei. Kiitos :D


Onnistuu, mutta eikö olisi kätevämpi tilata kuristussarja? Tähän malliin kuulemma saatavilla kuristussarja, joka rajoittaa kaasukahvan liikkeen, mukana tulee todistus kuristuksista ja säästyt penkitykseltä. Joku voi vielä varmistaa antamani tiedon paikkaansa pitävyyden...