Lähes varmasti kaikki tehonrajoitustavat tuohon pyörään tarkoittavat kaasun liikkeen rajoittamista.Ishi kirjoitti:Maahine kirjoitti:..... silti jäi auki että onnistuuko vai ei vm. 1999 88kW'n kuristaminen kaasukahvasta.
Löysin kyllä saksan maalta sen tuv hyväksytyn kuristussarjan, mutta mieluusti kuristaisin pyörän kaasukahvasta. Nyt se viimeinen sana onnistuuko se vai ei. Kiitos
Onnistuu, mutta eikö olisi kätevämpi tilata kuristussarja? Tähän malliin kuulemma saatavilla kuristussarja, joka rajoittaa kaasukahvan liikkeen, mukana tulee todistus kuristuksista ja säästyt penkitykseltä. .......
1. "Tehdaskuristuksen" hinnan saa erittäin helposti selville, kun soittaa Yamaha Centeriin.
2. Oman kokemukseni mukaan tehdassarja, joka rajoittaa kaasun liikettä maksaa about saman verran kuin kaasun liikettä rajoittavan kuristuksen teettäminen alusta loppuun penkitysfirmassa.
3. Jotkut katsastuspaikat ilmeisesti hyväksyvät itse asennetun kuristussarjan, jos sarjasta on hyväksyntäpaperit. Jotkut ilmeisesti kuitenkin vaativat, että sarjan asennuksesta on lisäksi "valtuutetun huoltoliikkeen" todistus.
4. Mitähän tuolla kaasukahvasta kuristamisella yleensäottaen tarkoitat? Kuka tekee ja mitä ja kuinka tehon aleneminen todistetaan? (Ja käytännössähän kuristus on siis kaasuvaijerin alapäässä, eikä kahvassa..)
- Matti Peltola -