Mitenköhän tuon boostin kanssa tuossa v-maxissa onkohon iso rojekti laittaa jälkeenpäin vois vaan olla aluksi parempi että ois hiukan vähempi tehoa .
tabbe kirjoitti:Mitenköhän tuon boostin kanssa tuossa v-maxissa onkohon iso rojekti laittaa jälkeenpäin vois vaan olla aluksi parempi että ois hiukan vähempi tehoa .
\lauri kirjoitti:jaa-a ekaks pyöräks ehkä liian tehokas?Winegum kirjoitti:Kaikki on suhteellista.Naana kirjoitti:oisko honda hornet 600cc hyvä eka pyörä?
ja eikö muutenkin ole aika hyvä pyörä?
eikös honda ole aika luotettava?
\lauri kirjoitti:jaa-a ekaks pyöräks ehkä liian tehokas?Winegum kirjoitti:Kaikki on suhteellista.Naana kirjoitti:oisko honda hornet 600cc hyvä eka pyörä?
ja eikö muutenkin ole aika hyvä pyörä?
eikös honda ole aika luotettava?
Poko kirjoitti:\lauri kirjoitti:jaa-a ekaks pyöräks ehkä liian tehokas?Winegum kirjoitti:Kaikki on suhteellista.Naana kirjoitti:oisko honda hornet 600cc hyvä eka pyörä?
ja eikö muutenkin ole aika hyvä pyörä?
eikös honda ole aika luotettava?
Tuo ei kyllä millää oo liian tehokas. Ensinmäinen kuukaus menee nii sitä tarviis jo tonnista alle.
Skotti kirjoitti:Millasia fillareita on nämä 90-luvun alkupuolen (n.90-94) 750cc sportit? GSX-R ja ZXR pyörii jonkun verran myyntipalstoilla.
Onko kovin kankee ekaksi isoks katupyöräks?
Kokemusta on vaan skootteri 15 kesäsenä, satunnaisia kokeiluita piikillä ja varadero oli yhen viikonlopun lainassa. Sekä 6 vuotta motocrossia, 1x80cc,3x125cc ja 1x450cc.
Mikä alkaa olla jo huolestuttava mittarilukema seiskapuokille? Onko 80 000km paha?
Ja päteekö samat luvut 600cc japsisporteille?