Yzä kirjoitti:jos siinä on yli 25kw:eetä niin ei saa ajaa.
supermoto31 kirjoitti:Yzä kirjoitti:jos siinä on yli 25kw:eetä niin ei saa ajaa.
Mutta tehoista ei selvästikään tietoa, mikä on sinänsä jännä
hapaa_ kirjoitti:supermoto31 kirjoitti:Yzä kirjoitti:jos siinä on yli 25kw:eetä niin ei saa ajaa.
Mutta tehoista ei selvästikään tietoa, mikä on sinänsä jännä
Niinpä, sitä tässä itsekin ihmettelen
_Jre_ kirjoitti:Ihan varmuuden vuoks kysyn että lämpeneekö muillakin näissä isommissa kone huomattavasti enemmän kun esim piikkisessä 2-tahdissa? Vähän isoo nelkkua muistuttaa +20c lämpötiloissa kun pitempään ajelee, syylärit hohkaa niin että ei tee mieli mennä lähelle
Jokkede- kirjoitti:Liekköhän puola sanonu ittesä irti ku eilen rupes yläkiekoilla röpeltää/pätkii yhtäkkiä?...
Onko muilla ollu vastaavia tilanteita?
Ja mistäköhän ylipäätänsä tuo puolan kyrvähtäminen voisi johtua?
Vielä se et käyköhän sx:än puola exc:hen?
E: Tänään ku ajoin niin aluks toimi normaalisti ja sit pätkiminen taas alkoi.
Jesccc kirjoitti:Jokkede- kirjoitti:Liekköhän puola sanonu ittesä irti ku eilen rupes yläkiekoilla röpeltää/pätkii yhtäkkiä?...
Onko muilla ollu vastaavia tilanteita?
Ja mistäköhän ylipäätänsä tuo puolan kyrvähtäminen voisi johtua?
Vielä se et käyköhän sx:än puola exc:hen?
E: Tänään ku ajoin niin aluks toimi normaalisti ja sit pätkiminen taas alkoi.
Eihän ne samat oo? eihän se oo kun netissä pyörimistä että löytää osat
_Jre_ kirjoitti:Enskan treenaamiseen se on nykyään menny varmaan 95% ajoista, ei toi katupelleily enää jaksa kiinnostaa pätkän vertaa Jos pyörä vaan haluaa lähteä käyntiin talvella (viime talvena ei) niin miksei sitä jossain montulla vois välillä pyörähtää, kadulla suolarallissa en kyllä ala pyörää ruostuttaa. Realistisesti kun ajattelee niin taitaa kuitenki jäädä ajelut talveks, kone pöydälle ja keulaputket auki.
Muutoksia varmaan että talvineula ja jonkunverran isompi suutin.
Btw kesää ajatellen paras muutos ois varmaan vaihtaa pyörä johonkin uudempaan punakilpiseen 200/250/300.